یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس پلیس‌راه استان از تشديد طرح برخورد با خودروهاي شيشه دودي و پلاک‌های مخدوش و حامل قاچاق در استان خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ «مصطفی دالوند» در تشريح اين خبر اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل صادره مبني بر اينکه غلظت شيشه دودي بايد به حدي باشد که از سه متري داخل خودرو توسط کارشناسان راهور قابل‌رؤیت باشد، به همين مأموران پلیس‌راه استان چنانچه اين دسته از خودروها را در سطح محورهای مواصلاتی مشاهده کنند، برخورد لازم را انجام می‌دهند.
وي افزود: ما روزانه طرح داريم و به مبلغ 51 هزار تومان اعمال قانون کرده و رانندگان متخلف را در خصوص برطرف کردن شيشه دودي که خارج از غلطت باشد، ملزم می‌کنیم.
سرهنگ دالوند بيان داشت: اين طرح همچنان ادامه دارد يعني درصورتي که همکاران ما این‌گونه خودروها را رؤیت کنند بلافاصله به راننده خودرو تذکر می‌دهند و ملزم می‌کنند که راننده به مرکز تعويض پلاک براي تعويض پلاک آسیب‌دیده‌اش مراجعه کند.
رئيس پلیس‌راه استان تصريح کرد: اگر چنانچه خودروهای پلاک مخدوش و دستکاری‌شده رؤیت شود حتماً تا آنجایی که در توان ما باشد اين خودروها را متوقف می‌کنیم، این‌طوری نيست که هيچ برخوردي با اين تخلفات صورت نگيرد ما تمام وظيفه امان را بر اساس ابلاغیه‌های خود قطعاً اجرايي خواهيم کرد
رئیس پلیس‌راه لرستان اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با خودروهای تغییر وضیعت و دستکاری پلاک در روز گذشته تعداد 2 دستگاه خودروشویی که درو ضیعت خودرو دستکاری‌شده کرده بودند توقيف و ضمناً از اول اردیبهشت تاکنون 87 دستگاه خودرو شیشه دودی و پلاک مخدوش و تعداد 33 خودرو حامل کالا قاچاق توقیف شدند.
سرهنگ دالوند در پایان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان کالا برای عملی کردن نقشه‌های خود و گمراه کردن مأموران پلیس از خودروهای سواری که در اصطلاح قاچاق کالا به خودروهای شوتی معروف هستند مبادرت می‌کنند که در این خصوص گشت‌های ویژه‌ای را راه‌اندازی کرده‌ایم و با نظارت و کنترل ویژه محور مواصلاتی این‌گونه قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهیم کرد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 خرم آبادی 1399-02-15 18:58
ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پلیس . متاسفانه به وفور خودروهای فاقد پلاک ، شیشه دودی و ... در سطح شهر دیده میشوند که متاسفانه علیرغم تمام طرهها و برخوردها این روند ادامه دارد . بیشتر خلافها و سرقتها توسط همین خودروها صورت میگیرد چند روز پیش پراید فاقد پلاک جهت سرقت منزل ما مبادرت کردند که با هشیاری همسایگان متواری شدند این اتفاق در ساعات عصر اتفاق افتاد .
نقل قول کردن
#2 توسعه نیافته 1399-02-15 23:45
بیشتر شعار میدین تا عمل کردن.
نمیدونم چرا احساس میکنم برخی مامورین از خلافکارها میترسن و گاهی یه عده بی دست وپا و بدون پارتی رو توقیف میکنن.
واقعا دلیلش چیه؟
نقل قول کردن
#3 رامین 1399-02-16 03:57
یه لطفی کنید به موتور سیکلت های پلاک مخدوش هم گیر حسابی بدید یه زنجیر میندازن رو شماره پلاکشون یا قفلی به بهانه قفل کردن هر تخلفی انجام میدن لطفا برای جاده بالای خضر تیر چراغ برق وصل کنید همون خیابونی که از کنار محله گل سفید میره بالا یه سمتش مبره بهزیستی و یسمتشم میره ایستگاه صدا و سیما اونحا شده پاتوق خلاف کارها در روزهای عادی میان میکشن لطفا گشت نظارت کنه تو اون خیابون تو ماشین میکشن کلانتری پشت بازار هر کسی اگر این کامنت رو میبینه و اطلاع داره و از اشنایان و بستگانش نظامیه خواهشا به اون خیابون هم سر بزنید روز و شب خلاف های زیادی صورت میگیره چراغ برق نصب بکنید رئیس پاسگاه محترم اونجا هم تو حوظه استحفاظی شماست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا