یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک حفار و کشف اقلام فرهنگی به ارزش 3 میلیارد ریال در شهرستان "دورود" خبر داد.
 به گزارش یافته، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار واصله از منابع و مخبرین مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم اقدام به حفاری و کشف اقلام فرهنگی - تاریخی کرده و قصد قاچاق آن را دارد که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسي از محل سکونت حفار یک عدد تلمبه آب قدیمی کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامي استان در ادامه اظهار داشت: کارشناسان میراث فرهنگی ارزش عتیقه‌های کشف شده را 3 میلیارد ریال برآورد و متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.
 
كشف کالای قاچاق در " دورود"
فرمانده انتظامي استان از كشف كالاي قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان "دورود" خبر داد.
سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" اظهار داشت: ماموران انتظامی "دورود" در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری با هماهنگي مقام قضائي یک دستگاه وانت نیسان را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی ، 8 دستگاه کولرگازی و 3 دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر كردند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را یک ميليارد ریال اعلام کردند، اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده تحويل مراجع ذی‌صلاح شد.

دستگیری حفار و کشف عتیقه میلیاردی در "دورود"

 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا