یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی پل‌دختر از توقف محموله ترافیکی در ورودی تونل جاده پل‌دختر - خرم‌آباد به دلیل نقص فنی خودرو خبر داد.
توقف ماشین حامل‌بار در تونل جاده پل‌دختر- خرم‌آباد/ محور باز است آسیبی به پل وارد نشده استسرهنگ صفر عبدالوند در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به اینکه از صبح امروز دو محموله ترافیکی از محورهای پل‌دختر عبور کرده‌اند، اظهار داشت: نخستین محموله ترافیکی با ایجاد مشکلات فراوان از پل‌دختر عبور کرد اما محموله دوم در مدخل ورودی تونل متوقف شده است.
وی با بیان اینکه این محموله ترافیکی در ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه ظهر امروز پنجشنبه درون پل متوقف شده است، تصریح کرد: علت توقف محموله نیز، نقص فنی به وجود آمده در چرخ‌های خودرو است.
فرمانده انتظامی پل‌دختر با تأکید بر اینکه محموله ترافیکی درون دیواره‌های تونل گیر نکرده و آسیبی به این پل تاریخی نیز وارد نشده است، خاطرنشان کرد: پیچ‌های چرخ‌های عقب خودرو حامل محموله ترافیکی باز شده و همین امر موجب توقف محموله ترافیکی شده است.

محور «پل‌دختر- خرم‌آباد» و «پل‌دختر- اندیمشک» باز است
فرمانده انتظامی پل‌دختر از بازگشایی محورهای «پل‌دختر- خرم‌آباد» و «پل‌دختر- اندیمشک» که به علت توقف خودرو حامل بار ترافیکی مسدود شده بود، خبر داد.
سرهنگ صفر عبدالوند، با اشاره به مسدود شدن محورهای «پل‌دختر- خرم‌آباد» و «پل‌دختر- اندیمشک» به علت توقف خودرو حامل بار ترافیکی در زیر پل تاریخی موجود در این محور اظهار داشت: لحظاتی پیش این محور بازگشایی شد.

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر عاشق خرم آباد 1396-09-08 22:39
آسیبی به پل تاریخی وارد نشده؟!اونا گفتن و ما هم باور کردیم...همونطور که میگن هیچ خطری قلعه رو تهدید نمیکنه
نقل قول کردن
#2 علی 1396-09-09 16:51
میراث فرهنگی کجاست ؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا