یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شب گذشته نشت گاز جان خانواده 5 نفره بروجردی را گرفت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، معاون عملیات سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی بروجرد با اشاره به مرگ یک خانواده 5 نفره در شهرک اندیشه بروجرد اظهار داشت: این خانواده 5 نفره شامل پدر، مادر و سه فرزند پسرشان بر اثر نشت گاز منواکسید کربن جان خود را از دست دادند.
نادر موسیوند افزود: احتمال می‎رود که نشت گاز منواکسید کربن از محل خروجی آبگرمکن عامل مرگ اعضای این خانواده است.
 وی بیان کرد: ساعت 14 امروز و به‌دنبال تماس تلفنی از سوی یکی از همسایه‎های این خانواده با صحنه مرگ این 5 نفر روبه‌رو شدیم، در حالیکه بر اساس نظر پزشکی قانونی مرگ آنها به حدود 10 تا 12 ساعت پیش از این زمان بر می‎گردد.

 مرگ دختر 15 ساله بر اثر نشت گاز در دورود
گاز گرفتگی باعث مرگ دختری 15 ساله در شهرستان دورود شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود اظهار داشت:صبح امروز سه نفر در دورود بر اثر نشت گاز راهی بیمارستان کرد.
دکتر اسماعیل حنیف ادامه داد: امروز 3 نفر مصدوم گاز گرفتگی از منطقه ناصرالدین به اورژانس بیمارستان هفتم تیر دورود منتقل شدند که یک نفر از آنان که دختری 15 ساله بود، متاسفانه جان باخت و دو نفر دیگر، پس از اقدامات درمانی از بیمارستان مرخص شدند.


http://yaftenews.ir/images/95/2-95/Gaz.jpg

عکس از آرشیو است

دیدگاه‌ها  

#1 لرستان 1395-08-28 19:09
روحشان شاد..رعایت کنید دودکشا رو شیلنگ و بستهای گاز رو چک کنید..پنجره رو به اندازه سه چهار ثانت بذارید باز بمونه برای ورود هوای تازه و احیانا خروج منواکسید کربن
نقل قول کردن
#2 میلاد5 1395-08-28 19:23
هواستو بووه.
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1395-08-29 20:09
باید ساختمانها مجهز به سیستم ،حرارتی مرکزی شوند و از نصب بخاری در هر صورتی اجتناب شود.ٔ..مشگل اساسی مخارج بالای سیتم حرارت مرکزی است که باید دولت وام جهت این منظور در نظر بگیرد.....نصب پکیج هم را ه حل خوبیست .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا