یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رييس پليس آگاهي لرستان از دستگيري 5 کلاه‌بردار و جاعل اسناد در پوشش تصادف ساختگي در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري یافته، سرهنگ " عباس نظري" گفت: در پي دريافت خبري مبني بر اينكه فردي با همدستي برادر خود با شگرد تصادف ساختگي و اخذ ديه از شرکت‌های بيمه اقدام به کلاه‌برداری می‌کنند رسيدگي به پرونده در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری آگاهي لرستان، قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با بهره‌گیری از امكانات فني و بررسی‌های اطلاعاتي، موفق به شناسايي متهمان شده كه پس از تحقيقات انجام‌گرفته محرز شد متهمان در يكي از شرکت‌های بيمه با تشكيل پرونده تصادف ساختگي، از پزشكي قانوني نيز گواهي مصدوميت دريافت کرده‌اند.
نظري در ادامه بيان داشت: در بررسی‌های بعدي سه نفر همدست آنان نيز شناسايي و پس از تعقيب و مراقبت با هماهنگي مقام قضايي طي دو عمليات جداگانه 5 کلاه‌بردار دستگير شدند.
رئیس پليس آگاهي لرستان گفت: در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده متهمان به جرم خود اعتراف و اقرار داشتند پس از تصادف ساختگي و تشكيل پرونده در يكي از شرکت‌های بيمه، اقدام به اخذ نظريه پزشكي قانوني كرده و به‌منظور دريافت بيشترين مبلغ ديه، اوراق پزشكي، قضايي و صورت‌جلسات را جعل کرده‌اند.
نظري در پايان افزود: متهمان جهت سير مراحل قانوني، به مرجع قضايي معرفي شدند.


دیدگاه‌ها  

#1 شهاب 1395-08-12 15:15
جلو بیمارستان شهیدرحیمی یه جوانی خودشو انداخت جلو ماشینم کسانی که تو اون مسیر رفت و آمد دارند میدونند که بعلت عرض کم و ترافیک ماشینها به کندی تردد میکنند,الکی آخ و داد کرد که آی پام شکست بعد از پیاده شدن بهش گفتم میخای اینجوری نون درآری؟رو کرد بهم گفت برگ کوپن بیمه بهم بده تا ولت کنم!!!
اینها همش از نبود فرهنگ کار و فقرفرهنگی و اقتصادی نشأت میگیره
نقل قول کردن
#2 شهروند 1395-08-13 02:49
سلام یافته جان چرا نیروی انتظامی با کسانی که ایجاد مزاحمت میکنن بخصوص درب مدارس دخترانه برخورد نمیکنه.یافته جان لطفا پیگیری کنید
نقل قول کردن
#3 بیران 1395-08-13 12:38
چرا با افراد شرور که هر روز درب مدرسه محمد رسوالله ناحیه 2 درگیری دارند وقمه میکشن برخورد نمیشود . امنیت کجاست.
جفت اموزش وپرورش ناحیه 2
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا