یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سمفوني قورباغه هاكتاب " سمفوني قورباغه‌ها "

نويسنده: كرم‌رضا دريكوندي (تاج‌مهر)

تعداد صفحه:  106

قطع:  رُقعي با جلد شوميز

نوبت چاپ: اول 1391

ناشر: قطره

تيراژ: 400 نسخه

بها:  40 هزار ريال

شابك:  9786001193576

 

كتاب "سمفوني قورباغه‌ها" اثر كرم‌رضا دريكوندي(تاج‌مهر)، نويسنده و روزنامه‌نگار خرم‌آبادي، شامل 6 داستان كوتاه به نام‌هاي «باغ کاغذی»، «خط‌ خوردگی»، «سمفونی قورباغه‌ها»، «سی‌تاج»، «گُل‌پری» و «وقتی مادر کِل کشید» مي‌باشد.

ناشر در توضیح اين کتاب آورده است: «سمفونی قورباغه‌ها»، سمفونی راز و رمزهاست. راز و رمزهایی که نویسنده در همه‌ی داستان‌هایش تدارک دیده است، تا مخاطب با گشودن‌شان لذت ببرد و هم‌چنین در محاصره‌ی انبوهی از پرسش‌ها، شک و تردیدها و ابهامات قرار گیرد و نتواند تا مدت‌ها به آن‌ها فکر نکند. راز و رمزهایی نه از جنس زندگی امروز ـ که عاری از رمز و راز است و بیش‌تر روزمر‌گی است ـ بلکه از جنس رویدادهایی که بیش‌تر فراواقعی و البته خاص كرم رضا تاج مهربه نظر می‌رسند.

چیزی که جالب است این است که در هیچ‌کدام از این داستان‌ها برهه‌ی زمانی‌ای که ماجراها در آن اتفاق می‌افتد، مشخص نیست و نمی‌توان هیچ استدلال محکمی در این زمینه به دست داد. این خصلت ازلی‌ ـ ابدی بودن زمان در داستان‌ها، به رازها و رمزهای داستان، جلوه‌ای خاص می‌دهد که باعث تفکر بیش‌تر و البته تعمیم زمانی بر اساس سلیقه‌ و تفکر مخاطبان می‌شود.»

این اثر در ابتدا شامل 10 داستان کوتاه بود که 4 داستان آن در مرحله‌ اخد مجوز به طور کامل حذف شده است.

سمفونی قورباغه‌ها در واقع دومین مجموعه داستان این داستان‌نویس است که مجموعه‌ اول وی با نام "واهمه‌های خاکستری" با گذشت بیش از 2 سال که توسط نشر ثالث برای اخذ مجوز به ارشاد ارسال شده، همچنان بلاتکلیف مانده است.

کرم رضا تاج‌مهر از داستان‌نویسان و طنزپردازان شناخته شده مطبوعات استان و سردبیر هفته‌نامه‌ی "اقتصاد لرستان" است.

دیدگاه‌ها  

#1 نارینا 1395-05-12 12:43
من این کتاب رو خوندم خیلی جذابه…استاد تاجمهر سردبیر هفته نامه پرخواننده اقتصاد لرستان و مجله جامعه و اقتصاد بودند یادشون بخیر…خیلی حرفه ای و دقیقند.احسنت داره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا