یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی از کانون‌های قدرت در لرستان خواست تا استاندار را رها کنند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، محمدرضا ملکشاهی راد با حضور در دفتر نشریه صدای رسا گفت: یک عده‌ای در لرستان می‌خواهند تا مدیریت‌ها به‌صورت هیات مدیره‌ای اداره شود.
وی افزود: آنان در یک مکان خاص در خرم‌آباد مستقر شده‌اند و خود را میراث دار اصلاح‌طلبی می‌دانند و امروز به یکی از مشکلات استان لرستان تبدیل شده‌اند چرا که آنان به حدی زیاده خواهند که اصرار دارند همه مدیریت‌ها در حوزه‌های مختلف تحت سیطره آنان انتخاب شوند.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این گروه در همه ارکان مدیریتی دخالت دارند و امروز بخشی از مدیریت در لرستان را تبدیل به مدیر عاملی کرده‌اند و خود را به عنوان اعضاء هیأت مدیره می‌دانند و تمام دستورات و تصمیم‌گیری‌ها از جانب آنان به مدیریت تزریق می‌شود و مدیران دستگاه‌ها به عنوان یک مدیر عامل خود را به انجام مصوبات هیات مدیره ملزم می‌دانند که امروز این مشکل تبدیل به یکی از معضلات مهم در لرستان شده است.
وی ادامه داد: هیچ پاسخ علمی در حوزه مدیریت در رابطه با وضعیت مدیریت بخشی از دستگاه‌های استان نداریم و امروز در بخشی از مدیریت تخصص جایگاه ندارد، ارتباطات سیاسی اصل اول انتصاب یک مدیر است و بقاء یک مدیر میزان خم و چم شدن در مقابل صاحبان قدرت است و تنها در این میان مردم هستند که متضرر شده و می‌شوند.
ملکشاهی‌راد اظهار داشت: اگر چنانچه نسخه جدیدی در ارتباط با حوزه مدیریت‌ها پیچیده نشود و نگاه تخصصی به مدیریت اعمال نگردد وضعیت لرستان در مسیر توسعه قرار نخواهد گرفت چراکه یکی از منابع اصلی توسعه منابع انسانی است و چنانچه این منابع خوب مدیریت و چیدمان نشود در جهت توسعه نمی‌توان حرکت کرد.
وی افزود: ما نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی از این وضعیت به وجود آمده نگران و گله‌مند هستیم چرا که قاعده معین و خاصی در حوزه مدیریت؛ نه در ارزیابی عملکردها و نه در حوزه عزل و نصب‌ها مشاهده نمی‌شود.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش‌های استاندار، گفت: استاندار بسیار پیگیر و مصر است تا اقداماتی صورت گیرد که لرستان در همه حوزه‌ها ارتقاء داشته باشد اما کانون‌های قدرت که خود را صاحبان قدرت قلمداد می‌کنند؛ خود را تصمیم گیر دانسته و می‌دانند نمی‌گذارند استاندار در تصمیم‌گیری‌ها آزاد باشد.
 وی گفت: متأسفانه ارتباطات این کانون‌ها با برخی مسوولان کشوری سبب افزایش قدرت آنان در استان شده و کار بجایی رسیده که کسانی را که برای مدیریت‌ها انتخاب می‌کنند بر سرشان منت می‌گذارند و کسانی که منصوب‌شده‌اند به‌نوعی تفهیم می‌شوند که بقاء مدیریتی‌شان را مدیون این گروه هستند.
ملکشاهی‌راد تصریح کرد: بعضی افراد که صاحب تصمیم‌گیری در لرستان هستند و عضو همین هیات مدیره کانون‌های قدرت محسوب می‌شوند کار را به جایی رسانده‌اند که عملا و علنا اعلام کرده و می‌کنند که بدون تصمیم و موافقت آنان احدی نمی‌تواند در لرستان سمت و پستی داشته باشد.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تهدید این کانون‌ها به افشاگری گفت: از همین تریبون صدای رسا به آنان اعلام می‌کنم اگر به این رویه نامیمون و فلج‌کننده ادامه دهند ما نمایندگان لرستان تصمیم خواهیم گرفت کلیه کسانی که خارج از قاعده و اصول مدیریتی در امور استان دخالت می‌کنند را به مردم معرفی خواهیم کرد تا تکلیفشان را خود مردم مشخص کنند. چرا که وضعیت اقتصادی و توسعه‌ای لرستان تاب و تحمل اشتباهات این افراد را ندارد و نمی‌شود مدیریت در انحصار یک عده خاص باشد.
ملکشاهی‌راد با بیان این مطلب که امروز در حوزه مدیریت تأثیرگذاران بی‌سواد هستند، گفت: این افراد چنانچه نسبت به علم مدیریت و اصول مدیریت معرفت و شناخت داشتند؛ هیچ‌وقت چنین اقدام به اجیر کردن افراد برای مدیریت‌ها در لرستان نمی‌کردند.
وی ادامه داد: اگر چنانچه مدیریت بر اساس قاعده عزل و نصب شود همه خوشحال خواهند شد اما چون مدیران بر این اساس عزل و نصب نمی‌شوند و شرکت سهامی مدیریت در استان تشکیل شده است توسعه لرستان سیر قهقرایی می‌پیماید.
ملکشاهی‌راد گفت: هسته‌های قدرتی که در استان تشکیل‌شده‌اند آینده شومی را برای توسعه لرستان رقم ‌زده و می‌زنند.
وی تجارب استاندار را برای توسعه لرستان ضروری دانست و گفت: اگر کانون‌های قدرت دلسوز لرستان هستند استاندار را رها کنند و اجازه بدهند ایشان با بهره‌گیری از دانش مدیریتی و تجربه‌ای که دارد کارش را انجام بدهد.



نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گریزی هم بر سایر مسائل پیرامونی استان زد.
وی گفت: وضعیت اقتصادی مردم، اشتغال، تولید، معیشت نشان‌دهنده کارنامه نا مناسب دولت‌ها در ادوار گذشته و حال است که در این میان ما نمایندگان نیز مقصر هستیم چرا که همواره با مدیران مسامحه و ملاحظه کرده‌ایم.
ملکشاهی‌راد تصریح کرد: امروز استان‌ها در رابطه با کسب منابع در رقابت هستند و همیشه لرستان در این رقابت بازنده میدان بوده و است ولی در این دوره نمایندگان به جد به دنبال تغییر شرایط هستند و حضور در برخی کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون تلفیق در همین راستا و نظارت بر توزیع اعتبارات استانی است.
وی افزود: مدیران استانی باید مهارت و توان خود را برای استفاده از ردیف‌های ملی و متفرقه افزایش دهند و مطالبات مدیران باید امروز به مطالبات ملی ارتقاء یابد و شرایطی پیدا کنیم سهم ما از منابع ملی چندین برابر شود.
نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: امروز اگر بخواهیم برای رفع مشکل بیکاری چاره‌اندیشی کنیم این روندی را که در پیش گرفته‌ایم هرگز نمی‌تواند مؤثر باشد. وقتی استاندار اعلام می‌کند که برای اصلاح زیرساخت‌ها چیزی حدود 20 هزار میلیارد تومان نیاز است مدیریت‌ها باید خیلی پیگیر باشند و بدوند تا بتوانند بخشی از این نیاز را جذب کنند.
وی صندوق توسعه ملی را یک نقطه قوت و ظرفیت دانست و تصریح کرد: متأسفانه لرستان نتوانسته است شرایط حضور سرمایه‌گذاران قوی و قدری را که توان و شرایط استفاده از این صندوق را داشته باشند؛ جذب کند.
ملکشاهی‌راد شهرک‌های صنعتی را نمونه بارز ندانم‌کاری‌های مدیریتی در ادوار گذشته و حال عنوان کرد و افزود: کسانی در این شهرک‌ها ورود پیدا کرده‌اند که فقط خواسته‌اند سرمایه‌ای را به جیب بزنند و تسهیلاتی را از استان خارج کنند و نیمه فعال بودن این شهرک‌ها گواه این حقیقت است.
وی ادامه داد: بخش خصوصی واقعی سرمایه اولیه را دارد، بازار فروش را به‌خوبی می‌داند؛ مدیریت بخش خصوصی را می‌داند و می‌فهمد بنابراین نگاه به بخش خصوصی باید این‌گونه باشد گذشته، تجربه و سابقه افراد قبل از واگذاری باید بررسی شود.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بیگانگی مدیران با نمایندگان، گفت: مدیران باید نواقص و کمبودها را با نمایندگانشان در مجلس شورای اسلامی در میان بگذارند تا از طریق لوایح و طرح‌های مجلس مساله را حل کنیم.
وی انتقادی هم به رسانه‌های استان داشت.
ملکشاهی‌راد گفت: مطالبات رسانه‌ها باید مطالبات مردم باشد اعم از معیشت، تولید و ایجاد ثروت از جمله مواردی است که باید به مطالبات رسانه‌ها هم تبدیل شود چرا که سهم لرستان از تولید ثروت سهم ناچیزی است.
وی از ظلم بزرگ رفته بر لرستان در ادوار گذشته خبر داد و افزود: ذخیره‌سازی آب که می‌توانست یک فرصت بسیار بزرگ در استان برای کشاورزی و تولیدات کشاورزی باشد عدد قابل‌اغماضی است و تنها یک درصد از کل ذخیره‌سازی آب در کشور از آن لرستان پر آب است در نتیجه رسانه‌ها به دنبال طرح مطالبات اصلی باشند.
نماینده مجلس با درخواست از رسانه‌ها برای نگاه تخصصی به موضوعات اساسی و مهم در استان، گفت: نگاه رسانه‌ها باید تخصصی باشد و باید به آمار و اطلاعات درست دسترسی داشته باشند. وی افزود: امروز برای ایجاد یک شغل در حوزه صنعت در استان 320 میلیون تومان نیاز است و این در حالی است که دولت برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها تنها 655 میلیارد تومان اختصاص داده که هیچ تناسبی با رقم موردنیاز اشتغال ندارد.
ملکشاهی‌راد گفت: امروز به دلیل اینکه سؤالات خبرنگاران از مدیریت‌ها تخصصی نیست هر کسی به خود اجازه می‌دهد مدیر باشد، چرا که نگاه به این حوزه تخصصی نیست.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر توانایی و تجربه استاندار برای رفع مشکلات زیر ساختی و توسعه همه‌جانبه‌ای استان، گفت: ما نمایندگان نمی‌گذاریم کانون‌های قدرت؛ توان تصمیم‌گیری را از ایشان بگیرند و اگر لازم باشد نام تک‌تک این افراد را در رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 صمد 1395-11-06 18:49
آقای ملکشاهی شما پیگیر اعتبارات از دست رفته استان توی بودجه مناطق کمتر توسعه یافته باشید که با بی توجهی شما و سایر نمایندگان استان از لرستان گرفته شد.. امور اجرایی رو به مسئولان اجرایی بسپارید
نقل قول کردن
#2 شهروند 1395-11-06 18:51
بله ! شما نمایندگان (اصولگرا ) لرستان مجدد برای اعتراض به یک نمایش تئاتر که نه تاحالا دیده بودید که چی هست هماهنگ و همصدا خواهید شد اما اگر مدیرانی که از نزدیکان خودتون هستن کارآمد نباشن اصلاح طلبی رومتهم میکنید ؟ چندتا نمایشگاه و کنسرت هم داریم که منتظر وحدتتون هستیم برای اعتراض به همچین مسائلی ، لطفا در خصوص انتقال آب ، قانونگذاری ، مشکلات اشتغال متحد نشید چون این کارا وظیفه شما نیست که !
نقل قول کردن
#3 احمد 1395-11-06 18:56
ایشون مگه خودشان سالها دراین استان مدیر نبوده اند .مگر قبلن نماینده همین مردم در مجلس نبوده اند. من مخاطب در معنای ادوار گذشته وامانده ام کسی هست این واژه را برایم معنا کند ایا؟
نقل قول کردن
#4 م. 1395-11-06 19:23
جناب ملکشاهی سلام. جنابعالی به نظر انسانی منطقی هستید. بنابراین تا دولت دکتر روحانی هستش جنابعالی حتی قدرت عوض کردن یک آبدارچی نداری. بنابراین در این چهارسال صرفا حرفهای جناب دکتر بیرانوند استان بر کرسی خواهد نشست. درود بر دکتر روحانی و اصلاحطلبان.
نقل قول کردن
#5 شاهرخ 1395-11-06 19:31
حلقه ؟؟؟؟؟ از پشت صحنه تمام عزل و نصب ها را دراستان مدیریت می کند و ...
نقل قول کردن
#6 لر پیشرفته 1395-11-06 20:33
نه اصولگرا نه اصلاح طلب
فقط لر را بطلب.
نقل قول کردن
#7 علی 1395-11-06 20:41
امیدوارم روزی برسد که در راس امور مدیریتی استان شاهد مدیرانی دلسوز لرستان باشیم غریبه پرستی دیگر بس است ما لرستانیها میتوانیم خودمان استان خودمان را اداره کنیم
دلسوزی های مغرضانه را کنار بگذارید لرستان لرستانی با غیرت میخواهد .وسربرزی لرسو
نقل قول کردن
#8 زهرا 1395-11-06 21:20
درود بر نماینده فهیم لرستان
واقعا یه عده بخاطر رسیدن به پست و مقام حاضرند دست به هر کاری بزنن اما دریغ از اینکه به فکر
پیشرفت استان
جذب بهتر اعتبارات
درست مصرف کردن اعتبارات
رفع بیکاری
توسعه زیرساخت های استان باشن
اونایکه دنبال باند بازی و مسموم کردن فضای جامعه هستن دیگه واقعا از جونای ببکار استان
خجالت بکشن
به جای باند بازی
به فکر ابادانی استان باشن
نقل قول کردن
#9 محمد 1395-11-06 21:44
به نقل از م.:
جناب ملکشاهی سلام. جنابعالی به نظر انسانی منطقی هستید. بنابراین تا دولت دکتر روحانی هستش جنابعالی حتی قدرت عوض کردن یک آبدارچی نداری. بنابراین در این چهارسال صرفا حرفهای جناب دکتر بیرانوند استان بر کرسی خواهد نشست. درود بر دکتر روحانی و اصلاحطلبان.

مشکلات لرستان الان بیکاری و معیشته نه عوض کردن نیروها
ملت نماینده ای میخواهیم که دنبال کارهای اساسی باشه
نقل قول کردن
#10 محمد 1395-11-06 21:47
سلام جناب ملكشاهى راد حرف هاى شما بسيار متين هستن ولى اى كاش اين دونفرى كه تو عكس بغل دست شما هستن شما رو رها كنن
نقل قول کردن
#11 سردار 1395-11-06 21:54
آقای ملکشاهی مگر استاندار چه کار خاصی برای استان انجام داده که شما میگید رهاش کنید ؟ آیا دهمرده و خدمات اعظم او را فراموش کرده اید ؟ یافته پيامم بذار
نقل قول کردن
#12 همکار 1395-11-06 22:57
جناب ملکشاهی با مدیریت غیر تخصصی مخالفم ولی چرا در زمان نمایندگی شما افراد بیسواد و غیر متخصص بیشتر ادارات را قبضه کردند؟ متاسفانه در دوران شما تخصص جایی نداشت
نقل قول کردن
#13 حامد 1395-11-06 23:04
آقای ملکشاهی شما خودت وقتی مسولیت داشتی و مدیر بودی با نگرش طایفه ای و جناحی نسبت ب انتخاب مدیران اصرار می ورزیدید
امروز هم بدلیل دسترسی ب حوزه مدیریت از مردم انقلابی و شهید پرور خرم آباد مایه نزارید و یک طرح محرومیت زدایی را با نگاه فرا جناحی در لرستان دنبال کنید ، و بدانید ک پروردگار ناظر اعمال ماست
نقل قول کردن
#14 احسان 1395-11-06 23:09
امیدواریم در انتخاب مدیران تجدید نظر بنمایید
نقل قول کردن
#15 رضا شکاری 1395-11-07 00:05
خرّم دل آن كسى كه معروف نشد
در فوطه و در اطلس و در صوف نشد
سيمرغ وش از سر دو عالم برخواست
در كنج خرابه جهان بوف نشد.

سلام جناب نماینده محترم.
ابتدا خدا قوت!
دوم تو را بخدا ما را وارد این بازی های سیاسی نکنید ما اصلا با سیاست کاری نداریم. سیاست تخصص مدیران محترمی چون شما و دیگران است که تبحر دارند و کارآزموده اند. تو را بخدا فکری برای این جوانان بیکار ولایتت بکن. خداوند اجرت دهد. مسئولیت شما سنگین است من جای شما بودم تا صبح می لرزیدم زیر بار مسئولیت. انشال... موفق باشید.
نقل قول کردن
#16 صدیق 1395-11-07 00:10
آقای ملکشاهی مگر الان برای شما بد جوی تو استان حاکمه؟ دوران بگم بگم به سر رسید استاد.
نقل قول کردن
#17 تحلیلگر 1395-11-07 00:12
: ما نمایندگان نمی‌گذاریم کانون‌های قدرت؛ توان تصمیم‌گیری را از ایشان بگیرند، جناب آقای ملکشاهی هر مشکلی یک راه حلی داره،اگر شما اطلاع دقیق دارید که کانون یا کانون های قدرت استاندارمون رو تحت فشار لابی قوی خودشون قرار دادن که حتما همینطوره، بایستی عنایت داشته باشید که هر دردی درمانی داره، قطعا شما بهتر از بنده اطلاع دارید که علم سیاست علم شناخت و مطالعه رپابط قدرته، آقای استاندار بایستی از دانش آموختگان علم سیاست در اداره کل سیاسی استفاده میکردن و نه برای تزیین کابینه و تیمشون از یک خانم، این استان داره کارمندان جوان دانش آموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری که تشنه خدمت به استان و همکاری با مهندس بازوند هستن، اما چون گمنام هستند ازشون استفاده نمیشه
نقل قول کردن
#18 اکبر-ظ 1395-11-07 07:54
نبایستی گرایشهای سیاسی مانع انجام وظیفه نمایندگان در استان بجامانده و توسعه نیافته لرستان شود .با توجه به فراموش شدن لرستان از سوی دولت مرکزی متاسفانه مدیران و نمایندگان استان هم به واسطه گرایشهای حزبی و طایفه ایی بجای اینکه دست به دست هم بدن مشکلی را حل کنند مرتب در تقابل با همدیگرند .
نقل قول کردن
#19 فرهنگی 1395-11-07 09:44
امان از دست هتل ...
نقل قول کردن
#20 محمد میرزایی 1395-11-07 09:47
جناب آقای ملکشاهی راد با احترام با توانایی های جنابعالی آیا در دوره قبلی نمایندگی تان که شما در عزل نصب بسیاری مدیران هیات مدیره ای عمل می کردید استان لرستان چه سودی برد و خروجی کار مدیران مد نظر شما چه بود؟آیا شما و حلقه قدرت دوستان شما در آن دوره مدیران را بر اساس لیاقت انتخاب می کردید یا وابستگی جریانی و سیاسی؟
جناب ملکشاهی راد عزیز دلیل اعتراض امروز شما عدم توانایی حلقه مدیریتی شما در تاثیر گذاری عزل و نصب هاست نه دغدغه منافع مردم.
نقل قول کردن
#21 محسن 1395-11-07 11:29
سلام دورود خدمت بر نماینده دلسوز و مردمی لرستان ... آقای ملکشاهی بخاطر گفتن حرف های صداقت آمیز و راستگویی و پشتکارو تجربه ایشان زبان زد خاص و عام مخاطبان هست و کسایی که از ایشان انتقاد و به او بی حرمتی می کنند بقول حضرت آقا آن شخص واقعا برای رضای خدا و مردم کار می کنند و کسی که از او تعریف و تمجیدکردند بدان آن دشمن مردم و همچنین کاری برای مردم نمی کند و فقط برای اصرافیان و منافعشان تلاش مي كنند /.. باشد که خداوند رستگارشان کنند
نقل قول کردن
#22 مشی نیشخند 1395-11-07 12:07
کانون که هیچی یه روزی شما هم امپراطوری ایی بودی !
نقل قول کردن
#23 م 1395-11-07 14:25
اقای ملکشاهی مرد عمله واقعا میگم من به شخصه با دارو دسته بازی کاری ندارم اما همینکه بعنوان بک شهروند پیگیریهای اقای ملکشاهی رو برای استان میبینم بهش افرین میگم و امیدوارم موفق باشن
دیگه هم عادت نکنیم هرکه حرف حق می زنه بگیم چون طرف فلان دسته اس پس ناحق میگه
بابا درست میگه بجای نقد جهت دار همه بفکر ابادانی استان باشیم
نقل قول کردن
#24 علی زاده. ا 1395-11-07 15:11
والا تا جایی که من خبر دارم جناب ملکشاهی
دوره ی قبل نمایندگی شما افرادی رو
به عنوان مدیر انتخاب و منصوب
کرده بودین که بعضي ازآنها استغفرالله ادعای خدایی میکردن
نقل قول کردن
#25 غلامرضا 1395-11-07 15:55
من با آقای ملکشاهی موافقم هر چند که ایشان در عزل و نصب های قومی و سیاسی ید طولایی دارند اما سیاسی کاران کهنه کار و تاریخ مصرف گذشته که انتخابات گذشته را به شکست رساندنددنبال بازیابی قدرت هستند و افکار پوسیده آنها استان را به عقب می رانند و باید مواظب بود
نقل قول کردن
#26 شاهین 1395-11-07 16:59
چرا تا هر کسی صدای مظلومیت مردم لرستان را فریاد می کشد سریع بهش انگ سیاسی کاری میزنید . بگذارید نماینده مردم حرف مردم را بزند و مطالبات مردم لرستان را فریاد بزند و پیگیری کند . ملکشاهی راد در مجلس هشتم حتما کاری کرده که مردم این دوره بهش رای دوباره دادند و ملکشاهی راد در این چند ماهه گذشته شده زبان گویای مردم لرستان. یکبار بیکاری جوانان لرستان را فریاد میزنه . یکبار ضعف مدیریت علوم پزشکی را فریاد میزنه . یکبار دخالتهای سیاسیون و مافیاهای قدرت در گماردن افراد ضعیف در پستهای مدیریتی را فریاد میزنه . یکبار از جابجایی بودجه راه آهن لرستان و پایمال شدن حق لرستان . یکبار بر سر وزیر نیرو فریاد میزنه که حق لرستان را در بحث تخصیص آب و سدسازی به یغما برده اند . یکبار بر سر وزیر ورزش فریاد میزنه که دهکده المپیک خرم آباد را تکمیل کنید . اجازه دهید تا ملکشاهی راد صدای مظلومیت مردم خرم آباد و لرستان را به گوش مسئولین برساند . این صدای ملکشاهی راد را با انگهای سیاسی خفه نکنید . ملکشاهی راد نماینده مردم است نه نماینده دولت این را فراموش نکنید . تا حالا از نمایندگان دولت در این دوره خیری ندیده ایم
نقل قول کردن
#27 خودم 1395-11-07 17:17
کاش ی فرد خیرخواه نیز میبود. هر کسی دوست دارد افراد قوی مدنظر خودش را در این مملکت ب سر کار آورد. آقایان و خانم ها این دوره نیز میگذرد و شعارهای همین نماینده ها و هم نماینده های جدید را خواهیم شنید. رای سفید نیز دوا نمی کند. انگار تا سه سال دیگه همه مشکلات بیکاری جوانان حل شده. طرح های نمایندگان جدید و نمایندگان فعلی انگار به اجرا نشسته. موفق باشید
نقل قول کردن
#28 صادق 1395-11-07 19:21
واقعا درست گفته بعصی ها دولت را مصادره نموده و تمام پست ها را برای خو د و طایفه شان می خواهند ودر فکر میکنند تمام مدیرا ن باید با انها هماهنگ و در راستای منافع انها باشند م از نماینده پر تلاشمان برای مبارزه با این قبیل ا فراد حمایت میکنیم
نقل قول کردن
#29 مهدی حسنوند 1395-11-07 20:22
قابل توجه دلسوزان آقای استاندار:
کسی میدونه دقیقا وظیفه اداره کل سیاسی استانداری چیه؟!
اصلا تا حالا در موضوع خاصی به آقای استاندار، معاونین ایشون و فرمانداران و بخشداران مشاوره دادن یا خط مشی سیاسی تعیین کردن؟
نقل قول کردن
#30 احسان صارمی 1395-11-07 21:37
جناب ملکشاهی
با سلام
ب نظرم شما دارید ب نحوی عدم تسلط ب حوزه عزل و نصب مدیران پیشنهادی خود را در استان توجیه میکند و بدنبال تئوری توپ را در زمین دیگران انداختن هستید ، لطفا بجای دست اندازی در عزل و نصب مدیران ب دنبال طرح های اشتغال زا در راستای منافع عمومی باشید و هر جا مانعی دیدید ب مردم بعنوان صاحبان بی طرف این مرز بوم گزارش دهید ، شما خود میدانید در دوره قبل با هماهنگی ک با دولت نهم داشتید متاسفانه چون نگرش عزل و نصب را حاکم نموده بودید پیشرفت زیر ساختی و توسعه ای در استان نداشته ایید امیدواریم اصلاحات مدیریتی را در دستور کار خود قرار دهید
نقل قول کردن
#31 سیاسی 1395-11-07 22:31
جناب ملکشاهی راد در دوران احمدی نژاد و نمایندگی شما دارند نفتی فوق‌العاده بود و جنابعالی نتوانستی کاری برای خرم اباد انجام دهی و فقط نیروهایی اکثرا از طایفه خاصی بر مرکز استان حاکم کردی حالا که در عزل و نصب اختیاری نداری زبان به اعتراض گشودی برادر من شما که امتحان خود را پس دادی پس قواعد بازی سیاست را بپذیر و ارامش خود را حفظ کن که: دو صد گفته چون نیم کردار نیست
نقل قول کردن
#32 محمد 1395-11-07 22:50
سلام جناب آقای ملکشاهی به فکرمعضل بیکاری باشید
شما در دوره قبل چه کار ارزشی انجام دادیدکه الان دارید شعارمیدید.
کمی وسیع فکرکنید ملی بیندیش کمی ازنمایندگان سایراستانها یادبگیرید .یادم رفت بپرسم که شما درکمیسیون مجلس جای گرفتید نقش شماچیست بجای رای منفی و مثبت دادن چنددقیقه نطق داشتیدچندبار از وزیرکار درموردبیکاری سوال کردیدشمادرمجلس دنباله روی اصولگرها هستید وسرباز آنها شده اید و....
نقل قول کردن
#33 مردم 1395-11-08 08:53
حرف ملکشاهی درسته رد پای مافیای پس پرده قدرت و ثروت در لرستان پیداست میزان اعتماد مردم به مدیران از 8 سال به 4 سال کاهش پیدا کرده!!!!
نقل قول کردن
#34 نادر 1395-11-12 08:11
باسلام حضرت علی ع میفرمایند درجاییکه بهتر ازشمایی برای احراز منصبی باشد وشما ان پست رااشغال نمایید خیانت به کل جامعه اسلامی کرده اید.... جناب اقای ؟؟؟اگر شیعه واقعی ان حضرت هستند نباید در مقطعی اززمان که هیچگونه کارایی وتاثیری ندارند ورود پیدا میکردند ومیگذاشتند افراد اثر گذار به این وادی ورود پیدا کنند که بتوانند باارتباط دوستان صنفی اشان سهمی هم برای خرم اباد می اوردند....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا