یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تيم فوتبال خيبر خرم‌آباد با گل ديرهنگامي كه در زمان‌هاي تلف شده توسط بازيكنان استقلال آبي تهران وارد دروازه‌ي خودشان، شد يك بر صفر پيروزي بازي رفت پلي‌آف ليگ دسته اول ايران شد.
به گزارش يافته، حالا خيري‌ها با حاشيه‌ي امنيتي مناسبي در تهران حضور مي‌يابند چرا كه حريف براي جبران اين گل مجبور به حمله است حواشی بازی خیبر خرم‌آباد با استقلال آبی تهران/ جادو و جادوگر هم ناجی استقلال نشد!و خيبري‌ها نيز استاد استفاده از فضاي ايجاد شده در چنين شرايطي هستند.
بازي روز پنج‌شنبه 31 اردي‌بهشت 1394 حواشي جالي داشت:
* با توجه به استقبال گسترده‌ی علاقه‌مندان فوتبال از ساعت 15 خیابان‌های منتهی به ورزشگاه تختی خرم‌آباد توسط نیروی انتظامی و پليس راهور مسدود و از ورود خودروها به محدوده ورزشگاه جلوگیری به عمل می‌آمد.
* در حالی که صندلی‌های کنار جایگاه خالی و پشت به آفتاب(بخش غربی ورزشگاه) محسوب می‌شد و تماشاگران راحت‌تر می‌توانستند بازی را ببینند، به دلایلی از حضور هواداران در لحظات اوليه جلوگیری شد که خوشبختانه با صحبت‌های حیدر(همايون) بهاروند رییس هیات فوتبال لرستان و درایت سرهنگ علی آقایانی فرمانده يگان ویژه استان لرستان این مشکل برطرف شد و تماشاگران تمامی صندلی‌های سمت راست و چپ جایگاه را پر کردند. البته عده‌اي از تماشاگران به خاطر برخوردي كه جلوي درب ورودي مجموعه با آنان شد، ترجيح دادند عطاي تماشاي مسابقه را به لقايش ببخشند و از همان‌جا روانه ي منزل شدند!
* نوای دلنشین موسیقی محلی لری پیش از آغاز مسابقه و هم‌نوایی تماشاگران با برخی از آهنگ‌ها فضای شورانگیزی در استادیوم تختی ایجاد کرده بود.
* جلال مرادي داور بين‌المللي بازنشسته كرمانشاهي به عنوان ناظر اين بازي، باز هم سخت‌گيري‌هاي بسياري به خصوص براي حضور خبرنگاران در كنار زمين اعمال كرد.
* استقلال آبی‌پوش با ترکیب میلاد جعفری- احسان جودکی- مهدی ایوبی- علی کریم‌پور- سعید نعمتی- پوریا رضایی(مهدي احمدي)- مرتضي حسینی- امیر ابراهیم‌بیگی- رامین عباسی- وحید نورمحمدی- عباس امیری(بهنام احمدي) به مربی‌گری مرتضي صادقی و خیبری‌های سبزپوش با صادق نادرپور- امیر منصوریان- فرزاد بهاری- مسعود ستاری- احسان طولابی(مسلم پروانه‌پور)- علی صدرا- فرشاد امامی- مهدی عبدی(شهاب دارايي)- یاسر درویشی- مسعود حسنوند(پويا عاليخاني) و حسین جودکی با هدایت علی نیکبخت وارد زمین شدند.
* قضاوت این رقابت حساس را امید سعیدی‌فر از اصفهان با کمک فرهاد خوش‌نواز و عباس سعادت بر عهده داشتند.
* حدود 7 هزار تماشاگر لرستانی یک صدا و همدل تا دقیقه 90 بازیکنان خیبر را تشویق کردند.
* بهروز وثوقي‌راد لیدر مشهور تیم خیبر با شکل و شمایل خاص در استادیوم ظاهر شد و به خوبی نبض سکوها را در دست داشت و در این روز سنگ تمام گذاشت.
* تیم استقلال آبی تهران با در اختیار داشتن بازیکنان ریزنقش و تکنیکی در رد و بدل کردن پاس‌های کوتاه و سالم از خیبری‌ها بهتر عمل كرد. در عوض بازی درگیرانه و فداکارانه خیبری‌ها نقص تکنیکی را جبران کرد و جنگندگی و دوندگی بی‌امان سبزپوشان به وضوح مشهود بود.
* در کل 90 دقیقه خیبری‌ها از نظر موقعیت گل و مالکیت توپ برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشتند و گرفتن 12 کرنر گواه این موضوع است.
* حرکات ویرانگر یاسر درویشی، حسین جودکی و مهدی عبدی فشار زیادی را بر روی مدافعین استقلال آبي وارد کرد.

* خيبر نيمه اول در دقایق 25، 27 و 38 روی ضربات علی صدرا‌، مهدی عبدی و مسعود حسنوند دروازه‌ي استقلال آبی را با خطر مواجه کرد اما دروازه‌بان حريف مانع از گلزنی تيم ميزبان شد.

* دقیقه 47 روی سانتر علی صدرا، فرزاد بهاری کاپیتان خیبر دروازه‌ي تیم استقلال را باز کرد اما کمک داور این دیدار به اشتباه پرچم خود را بالا برد و گل سالم خیبر را مردود اعلام کرد! قضاوت تيم داوري در اين بازي به نفع تيم تهراني مشهود بود و جا دارد مسوولان خيبر مراتب اعتراض خود را نسبت به اين موضوع به كميته داوران فوتبال ايران اعلام كنند. دقیقه 72 نيز داور از  خطای مدافعان استقلال آبي روی پویا عالیخانی در درون محوطه جريمه به سادگی از آن گذشت و یک پنالتی صددر صد را از خیبر گرفت. دقیقه 78 حسین جودکی از خيبر موقعیت تک به تک را به دستان میلاد جعفری دروازه‌بان حريف زد.

* تیم استقلال هم دو موقعیت گلزنی مناسب را در دقایق 62 و 80 توسط رامین عباسی و وحید نورمحمدی از دست داد. در اين دو صحنه  محمدصادق نادرپور ناجي دروازه‌ي خيبر شد.

* در شرايطي كار گره خورده بود و همه احتمال تساوي اين بازي را مي‌دادند، تعویض‌های علی نیکبخت کارساز شد و خیبری‌ها با آمدن پویا عالیخانی‌، مسلم پروانه‌پور و شهاب دارایی، جان تازه‌ای گرفته و گل خیبر نیز بر روی پاس  تودر عالیخانی و سپس ارسال زميني و عرضي مسلم پروانه‌پور از جناح چپ خيبر، روي خط 6 قدم با تكل اشتباه يكي از بازيكنان آبی‌پوش به تور دروازه‌ي اين تيم بوسه زد تا ورزشگاه تختی خرم‌آباد از شادي منفجر شود.
* پيش از آغاز بازي دروازه‌بان استقلال آبی تهران با خالي كردن یک بطري آب معدنی درون دروازه‌ی خود و همچنین خواندن ورد و فوت کردن در فکر طلسم کردن دروازه‌ی خود بود که خوشبختانه در دقیقه 96 طلسم او شکسته شد و گل پیروزی‌بخش نماینده لرستان به ثمر رسید. بدين ترتيب، جادوي جادگر اثر نكرد!
* با سوت پایان مسابقه چنان هلهله‌ای در ورزشگاه پیر خرم‌آباد طنین‌انداز شد که هر بیننده‌ای را دچار شور و شعف می‌ساخت. بازیکنان خیبر با حضور در مقابل تماشاگران با تکان دادن دست و تعظيم از تشویق‌های تاثیرگذار آن‌ها تشکر کردند.
* سيد سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به همراه حبیب‌الله خجسته‌پور فرماندار خرم‌آباد، سردار سرتيپ دوم محمد قنبري فرمانده انتظامي لرستان، احسان جهانيان مدير كل امنيتي و انتظامي استانداري، سرهنگ پاسدار بهروز بازگير مسوول بسيج ورزشكاران لرستان، علي‌ياور عزیزپورفرد مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و ضرغام علیجانی معاون ورزشی اين اداره كل بعد از سوت پایان مسابقه به داخل زمین آمده، به مربیان‌، مسوولان و بازیکنان خیبر خسته نباشید و تبریک گفتند.
* از آن‌جا كه اين بازي به صوت زنده از شبكه افلاك پخش نشد، پايگاه خبري تحليلي يافته به صورت آنلاين (هر 10 دقيقه يك بار) اقدام به انتشار نتيجه بازي و خلاصه‌اي از اتفاقات روي داده در آن 10 دقيقه نمود كه اين كار مورد استقبال برخي هم‌استاني‌ها قرار گرفت و آنان از چند و چون بازي مطلع شدند؛ به خصوص علاقه‌منداني كه خارج از استان حضور داشتند.
 صحنه‌هايي از بازي خيبر خرم ‌آباد و استقلال آبي تهران




 
عکاس: رضا  طولابي
 

دیدگاه‌ها  

#1 گمنام 1394-03-01 09:44
متاسفم برای شبکه افلاک که حاضر نیست بازی خیبر پخش کنه ولی به جاش فیلم خارجی مزخرف نشون میده
نقل قول کردن
#2 مجتبی اصغریان 1394-03-01 10:08
حاج رضا همیشه پرانرژی. و کار آمد ممنون دست گلت درد نکنه بچه های خیبر هم خسته نباشن
نقل قول کردن
#3 فریاد 1394-03-01 10:28
سلام چرا چند ورودی برای ورزشگاه در نظر نگرفتن چرا نیروی انتظامی این برخورد نامناسب رو با تماشاگران میکند ؟
نقل قول کردن
#4 لرستان 1394-03-01 11:48
واقعا برخورد نیروی انتظامی مناسب نبود! مثه اینکه اولین بارشون بود چنین بازی رو اداره میکردن! بخدا اگه واسه عشق به خیبر نبود بخاطر چنین رفتاری به خونه برمیگشتم!
جا داره یه کم انعطاف پذیر باشن! در ضمن چرا جلویی کسایی که تغذیه و نوشیدنی میفروختن رو می گرفتن!!؟ :-|
__________________________
يافته: سلام. در اين طور مواقع نيروي پليس هم بايد براي حضور محيط‌هاي ورزشي آموزش لازم را ببينيد اما چون سال‌هاست ما تيمي در سطح يك كشور در خرم‌آباد نداشته‌ايم و براي اين بازي هم به فرصتي براي آموزش نيروها نبود، سعي شد با سخت‌گيري در ورود وسايل تماشاگران، از بروز اتفاقات غيرقابل پيش بيني و ناخوشايند جلوگيري شود، لذا در صورت صعود اين تيم ما حتما اين موضوع را به مسوولان نيروي انتظامي استان و خرم‌آباد از جانب هواداران اطلاع مي‌دهيم تا در آينده چنين اتفاقاتي روي ندهد
نقل قول کردن
#5 حسین ساکی 1394-03-01 11:50
صبح بخیر سایت یافته عزیز! فقط یه نکته اگه صلاح میدونی منتشر کن اگه هم نه که هیچ! دیروز نیروی انتظامی مقررات شدیدی برای ورود به ورزشگاه گذاشته بود تمام تخمه ها،آبهای معدنی،نوشابه و کلا همه تنقلات ،پولهایی که سکه بود رو ضبط میکرد! چرا؟ مگه خیبر از فصل پائیز نیست که داره در دسته دو مسابقه میده؟ جه اتفاق وحشتناکی افتاده بود که دیروز نیروی انتظامی به این شکل عمل میکرد؟ اصلا شاید رفتیم دسته یک همین حساسیت های نیروی انتظامی باعث میشه هوادر هم از این به بعد کمتر بیاد
نقل قول کردن
#6 لرستان 1394-03-01 11:54
یادم رفت نیروی انتظامی از ورود تخمه جلوگیری میکرد!!!؟ مسئولین امر هم به کثیفی صندلی ها ورزشگاه هم توجهی میکردن خوب بود!!! خیلی کثیف بودن و چيزي هم نبود آنها را تميز كنيم! اسکوربرد ورزشگاه هم خاموش بود! لیدرهای تیم هم بجز بهروز هماهنگ نبودن اصن با نحوه ی هماهنگ کردن تماشاگران وتشویق کردن آشنایی نداشتن!!!
یافته مثه همیشه دوتا نظرو منتشر کن همش یه نقد کوچلوهستش
مرسی
نقل قول کردن
#7 اصغر کیانزاده 1394-03-01 13:54
با سلام خدمت شما اقا رضای طولابی نسبت به درج حواشی بازی خیبر. با امید به صعود این تیم خوب به بازیهای لیگ یک فوتبال ایران. با تشکر از بازیکنان و کادر فنی تیم خیبر. بچه ها خسته نباشید. بچه ها متشکریم
نقل قول کردن
#8 تقی زاده 1394-03-01 14:03
با تشکر فراوان از آقای طولابی و همکارانش در پایگاه یافته
انشاءالله برای بازی برگشت در تهران اطلاع رسانی بفرمایید و حتماً
از مسوولان بخواهید وسایل نقلیه برای هواداران فراهم نمایند.
نقل قول کردن
#9 تقی زاده 1394-03-01 14:18
الشتر نورآباد. ..خیبر خرم آباد الشتر نورآباد. ..خیبر خرم آباد- الشتر
نورآباد. ..خیبر خرم آباد.
نقل قول کردن
#10 ی. حاجی - حامد جمشیدی 1394-03-01 16:31
واقعا بچه ها سنگ تمام گذاشتن دس همشون درد نکنه بخصوص آقا امیر منصوریان که انصافا دفاع آینده تیم ملیه - دروازه بان آقا صادق نادر پور - مسلم پروانه پور که تک گل رو به ثمر رسوند.
نقل قول کردن
#11 محسن - دورود 1394-03-01 17:12
شبکه استانی ما نه اون موقع بازی گهر رو تو دسته یک پخش میکرد و نه الان بازی های خیبر رو !! اصلا ورزش جایگاهی در برنامه های این شبکه نداره. مشکل شبکه افلاک و مدیران این شبکه اینه که فکر میکنن برای پخش زنده ی مسابقه فوتبال باید به اون ها پول داده بشه. در صورتی که صدا و سیما باید برای پخش زنده پول پرداخت کنه!!! مدیران شبکه استانی ما فکر نکنم اصلا این موضوع رو بدونن!!! برا همینه مسابقه ها رو پخش نمیکنن...
نقل قول کردن
#12 تقی زاده 1394-03-01 17:58
شبکه افلاک نسبت به گذشته انصافا بهتر عمل کردن درسته پخش مستقیم نشد ولی در اطلاع رسانی خوب عمل کردند که جای تقدیر داره.
نقل قول کردن
#13 عرشیا 1394-03-01 18:45
اگر چه تاکنون خیبر نتوانسته انچنان که شایسته اش است درسطح اول فوتبال کشور بدرخشد اما مسولین محترم باتدبیروتلاش همه جانبه علی الخصوص مدیران شبکه استانی بایستی باپخش زنده بازیهای خیبر که انگیزه بازیکنان را دوچندان میکند از تیم ریشه دار خیبر که بی شک نماد فوتبال لرستان است حمایت کنند.
نقل قول کردن
#14 تقی زاده 1394-03-01 21:28
چرا قسمتی از نظرات رو میبارید و بقیه رو حذف میکنید!!؟؟
________________________
يافته: براي اين كه بار حقوقي دارند
نقل قول کردن
#15 صادق 1394-03-01 23:10
دم هواداران و بازیکنان تیم مخصوصا ستاری و منصوریان بازیکنان جوان و آینده دار گرم،مسوولان بیشتر توجه کنن
نقل قول کردن
#16 صادق 1394-03-01 23:12
اطلاع رسانی عالی بود ممنون از یافته
نقل قول کردن
#17 مرادی ش 1394-03-02 04:16
سلام،لطغا روز و ساعت و آدرس دقیق بازی برگشت رو اعلام بفرمایید تا هم استانیهای مقیم تهران رو مطلع کنیم؟؟؟؟؟؟؟
با درود فراوان
_________________________
يافته: بازی برگشت از ساعت 17 عصر پنج‌شنبه 7 خردادماه در ورزشگاه هویزه تهران آغاز می‌گردد. ورزشگاه هویزه در میدان بهشت محله نازی‌آباد قرار دارد.
نقل قول کردن
#18 رضایی 1394-03-02 08:13
شبکه افلاک بايد پوشش میداد
نقل قول کردن
#19 محمد سلاح‌ورزی 1394-03-02 08:58
از آقایان جایدری و طولابی برای حضور همیشگی و زحماتشون تشکر میکنم.
دست بچه‌های خیبر هم درد نکنه، مردم رو خوشحال کردن. به امید خدا روز پنج‌شنبه و در بازی برگشت در استادیوم هویزه تهران همراه با جمعی از لرستانی‌های مقیم مرکز از تیممون حمایت میکنیم. امیدواریم بچه‌ها بتونن نتیجه‌ی لازم رو بگیرن و فصل آینده در لیگ یک بازی کنن.
نقل قول کردن
#20 بروجردی 1394-03-02 09:06
با سلام و تبریک به همه لرستانی ها انشا الله در بازی برگشت صعود تکمیل بشه.
من بعنوان یک بروجردی ساکن تهران حتما بازی تهران رو با وجود فاصله زیاد تامنزل میرم و اونجا جشن شادی رو برگزار میکنیم.
تشکر از مدیران سایت یافته
خواهش میکنم با هماهنگی همه خبرنگاران و مسئولین سایت ها و وبلاگهای لرستان اسم خیبر رو خیبر لرستان بنامید نه فقط خرم آباد این تیم اگه به لیگ برتر بیاد تو همه استان ها طرفدار داره
زمان گهر دیدیم که فهیم ترین تماشاگران رو لرها دارن.
نقل قول کردن
#21 یه شهروند 1394-03-02 09:11
خداییش برنامه ها شبکه افلاک رو ببینید...
یکی نیست بهشون بگه مگه دنبال جذب بیننده نیستید؟ پس چرا فوتبال به این حساسی رو پخش نمیکنید؟
نقل قول کردن
#22 رضا ملک محمدی 1394-03-02 13:59
سلام و عرض خسته نباشید. قابل عرض است که رفتار با تماشاگران اصلا صحیح نبود چون که ما دائم از حضور تماشاگران حرف می زنیم ولی با اینگونه رفتارها باعث عدم حضور این قشر علاقه مند می شویم در حالی که اگر این مردم نباشند صدردصد این نتایج رقم نمی خورد این بازی هم بازی بود مثل دیگر دیدارها ونیاز به این همه محافظت نداشت اقا در تمام ورزشگاه های ایران تماشاگران با وسایل نقیله خود تاکنار زمین می روند ولی این دیدار اکثر مردم به فکر وسایل نقلیه خود بودن من خودم دیدم که مثلا موتور سیکلت ها رو در جلوی منازل مرذم در مسیر خیابان خیام و...پارک کرده بودن که باعث ازرده خاطر همسایگان شده بود وهم امنیت نبود و سواری ها که جای خود را داشتند حالا به نظر شما ورزشگاه تختی جای برای پارک لااقل موتور سیکلت ها ندارد و یا درب جلوی ورزشگاه چرا به روی مردم بسته باشه که از روی دیوار پشت ورزشگاه مردم وارد بشن این رفتارها واقعا درسته اخه بازی لیگ برتر هم اینطوری سخت گیری نمیشه والا حدود هزار نفر از وسط راه رفتن و به ورزشگاه نیامند .....
نقل قول کردن
#23 امیر 1394-03-02 14:01
فقط مهدی عبدی با این حر کت قشنگ امیر شیرزادی
نقل قول کردن
#24 رضا 1394-03-02 15:37
با سلام ...روز پنج شنبه خود نیروی انتظامی به جای اینکه به تماشاگران آرامش بده استرس وارد کرد. نیروی انتظامی باید ابتدا پشت نمیکت میزبان یعنی خیبر كه پر از تماشاگر شد بعد بقیه ورزشگاه را کنترل می کرد . نه اینکه مردم را به اجبار جلوی آفتاب بنشاند ... نباید تماشاگر رافراری داد . روز پنج شنبه خیلی از تماشاگران برگشتند و بازی را ندیدند. ان شاالله روز پنج شنبه خیبر کار را تمام می کند و فصل بعد در لیگ یک با قدرت بدرخشد.
نقل قول کردن
#25 آنالیزور 1394-03-02 18:32
ضمن تشکر از بازی خوب بچه ها
خیبرباتوجه به شرایط میزبانی و خیل عظیم تماشاگران برای پیروزی و استقلال آبی تهران برای کسب حداقل نتیجه پا به میدان گذاشتندکه البته تیم حریف با زیرکی وکنترل بازی و وقت کشی دراکثر زمانهای بازی باعث تاثیر منفی بر اعصاب بازیکنان و کادر فنی خیبر شد تا جایی که بازیکنان خیبر در اکثر لحظه ها ضمن احاطه بر حریف براحتی توپها را از دست میدادند اما تعویضهای مربی کاربلد خیبر هر لحظه کار را بر حریف سختتر میکرد
نکات مهم بازی:
خیبر از بیش از 30 ضربه ایستگاهی[شروع مجدد]از جمله کرنرها و خطاهای پشت محوطه جریمه حریف نتوانست بهره ای ببرد
با توجه به جمع شدن بازیکنان حریف در زمین خود و بازی بسته آنها، از بهترین راهها برای رسیدن به دروازه حریف سانتراز جناحین و ارسال پاسهای مورب بین دفاع ودروازبان حریف بودکه کمترانجام شد وهافبکهای کناری بمحض جا گذاشتن مدافع مستقیم باید نسبت به ارسال پاس پشت مدافعان حریف اقدام میکردند،بااضافه شدن عالیخانی بازی روانتری از خیبر شاهد بودیم، در چند صحنه خیبریها با عبوراز دفاع حریف با بی دقتی فرصتهاراازدست دادند، دردقیقه 96 حرکتی که میبایست بارهاانجام شودانجام شدوخیبر به گل رسید
نقل قول کردن
#26 محمد دریکوندی 1394-03-03 18:57
باید فکر یه ورزشگاه چهل پنجاه هزار نفری درست و درمون در خارج محدوده شهر بکن.البته ظاهراً پروژه در دسته اما سی لرستان بودجه نی مثل همیشه
نقل قول کردن
#27 مهدی 1394-03-04 12:43
برد خیبر خرم آباد و به همه فوتبال دوستان لرستان تبریک میگیم.باز شاهد حضور فوتبالدوستان در ورزشگاه تختی بودیم ولی متاسفانه با وجود این همه نیروی انتظامی که وظیفشون حفظ نظم هست ولی در ورود تماشاگران به ورزشگاه وضعیت بی نظمی حاکم بود
نقل قول کردن
#28 رضا الفتی 1394-03-05 22:58
با سلام . به امید خدا خیبر بازی برگشت رو میبره
نقل قول کردن
#29 بیرو 1394-03-08 12:36
ای ول به خیبر خرم اباد
نقل قول کردن
#30 احسان 1394-06-07 22:21
ای بابا گهر نیز بهاری بود و بگذشت . خیبر با این مسیولین کجا بره الله اعلم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا