یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تيم فوتبال خيبر خرم‌آباد در هفته بيست و يكم ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور با تک‌ گل دقيقه 92 رضا حاتمي از سد ماشين‌سازي شهرداري تبريز گذشت.
به گزارش پايگاه خبري يافته، اين بازي حواشي جالبي داشت كه آن‌ها را در پي مي‌خوانيد:
* قبل از آغاز بازي، خبرنگار يافته از كادر و بازيكنان خيبر خواست نتيجه بازي را با تعداد گل پيش‌بيني كنند. از بين 17 نفري كه نظر آن‌ها ثبت شد و همگي معتقد بودند كه خيبر پيروز مي‌شود 5 نفر شامل علي نيكبخت (سرمربي)، روزبه خمان (مربی)، امين مهرزاد، مهدي سهرابي و علي نعمتي (دروازه‌بان) برد با تعداد گل را نيز درست پيش‌بيني كردند و گفتند كه خيبر يك بر صفر بازي را مي‌برد.
* مطابق برنامه فدراسيون، اين بازي بايد ساعت 14 آغاز مي‌شد اما به منظور رسيدن اعضاي تيم ماشين‌سازي و ناظر بازي به پرواز خرم‌آباد- تهران در ساعت 16:45 دقيقه، با موافقت باشگاه خيبر و به منظور همكاري با مهمانان، سوت آغاز بازي  15 دقيقه زودتر و رأس ساعت 13:45 دقيقه زده شد. به همين خاطر شمار تماشاگران در آغاز بازي به كم‌تر از 3 هزار نفر مي‌رسيد اما در لحظات پاياني بازي بيش از 5 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.
* كارت "شهاب دارايي" و "مجيد هوتن" از تيم خيبر براي بازي با ماشين‌سازي به خاطر بدهي اين تيم از سوي فدراسيون صادر نشده بود اما تمامي بازيكنان جديد ماشين‌سازي در اين بازي حضور داشتند.
* پيمان شاملو دروازه‌بان سابق تيم كوثر لرستان در سال‌هاي 87 و 88، دروازه‌بان ذخيره ماشين‌سازي بود و با 33 سال سن هنوز با ليگ يك خداحافظي نكرده است.
* رسول خطيبي سرمربي جديد ماشين‌سازي و يوسف بخشي‌زاده كمك وي به دليل اخراج در بازي آخري كه كار هدايت سياه‌جامگان مشهد را در نيم‌فصل اول ليگ برتر بر عهده داشتند، از حضور روي نيمكت ماشين سازي براي اين بازي محروم بودند. آن‌ها به جاي اين كه در جايگاه ويژه حضور يابند، به قسمت پشت نيمكت ذخيره‌هاي ماشين‌سازي كه اختصاص به تماشاگران تيم مهمان داشت رفتند و همراه با يكي از اعضاي باشگاه 3 نفره تا پايان بازي به داد و فرياد و هدايت تيم‌شان از اين محدوده پرداختند.
* صداي داد و فريادهاي خطيبي و بخشي‌زاده آن‌قدر بلند و زياد بود كه يكي از خبرنگاران به شوخي مي‌گفت به اندازه‌ي تمام تماشاگران خيبر سر و صدا مي‌كنند. خطيبي به كنار فنس‌ جايگاه تماشاگران خيبر رفت و گويا قصد داشت آن‌ها را وادار به عكس‌العمل نمايد، اما با تذكر به موقع سرهنگ "حسين نجفي" فرمانده انتظامي خرم‌آباد كه در ورزشگاه حضور داشت، نيروهاي پليس در بخش سمت تماشاگران مستقر شدند تا آمادگي كنترل محيط را داشته باشند.
* "غلام‌حسين به‌نيا" ناظر خوش‌اخلاق بازي به برخي از خبرنگاران متذكر شد كه براي حضور در محوطه‌ي كنار زمين بايد از كاور ويژه خبرنگاري كه سازمان ليگ به خبرنگاران داده را استفاده كنند. وقتي خبرنگار يافته به شوخي به وي گفت كه سن و سالي از ما گذشته و پوشيدن كاو روي كت و شلوار چندان جالب توجه نيست، وي پذيرفت و ديگر به خبرنگاران گير نداد به شرطي كه وارد محوطه پيست و كنار زمين نشويم.
* ناظر داوري اين بازي "حبيب‌الله شيرازي" اعلام شده بود اما براي نظارت در خرم‌آباد حضور نيافت. وي در بازي جنجالي خيبر خرم‌آباد و آلومينيوم هرمزگان ناظر بازي بود. ما قصد داشتيم از او در خصوص گزارشي كه براي آن بازي رد كرده سؤالاتي بپرسيم كه با غيبت آقاي شيرازي در اين بازي، موضوع منتفي شد! البته مسئولين باشگاه خيبر تأكيد كردند كه هنوز رأي قطعي در خصوص اين بازي ابلاغ نشده و هنوز هم بايد منتظر ماند و اميدوار بود كه رأي به نفع خيبر خرم‌آباد برگردد.
* بين دو نيمه "آرش ميراسماعيلي" جودوكار لرستاني و دارنده 4 مدال طلا و برنز جهان جلوي رختكن تيم ماشين‌سازي به خطيبي و همراهانش خوش‌آمد گفت. خطيبي نيز به گرمي او را در آغوش كشيد و لحظاتي به خوش و بش پرداختند.
* قاسمي داور وسط خوزستاني تا پايان بازي آدامس به دهان داشت‌. داور چهارم هم كه از همدان بود چند بار حين بازي نظر كارشناسي در خصوص بازي برخي بازيكنان به ناظر بازي اعلام مي‌كرد! مثلاً مي‌گفت فلان تيم دلش خوش است كه دفاع يا دروازه‌بان دارد!
* علي نيكبخت سرمربي خيبر فوق‌‌العاده به نظم تيم اهميت داده و اجازه بازيكن‌سالاري نمي‌دهد. به همين دليل گاهي برخي بازيكنان شاخص تيم هم با نظر وي روي نيمكت مي‌‌نشينند حتي اگر تيم از نظر بازيكن در مضيقه باشد. محمد ويزواري مدافع بوشهري خيبر تنها بازيكن اين تيم است كه تا كنون در تمام بازي‌ها به ميدان رفته، اما شب قبل از بازي با ماشين‌سازي اعلام كرد به دليل مشكلات مالي برابر ماشين‌سازي، بازي نمي‌كند. شايد اگر او امروز هم از تصميم خود پشيمان می‌شد، نيكبخت حتي به قيمت باخت نيز اجازه بازي به اين بازيكن را نمي‌داد. البته ويزواري مودبانه تا پايان بازي روي نيمكت نشست و حتي پس از گل خيبر نيز به شادي پرداخت اما به هر حال ركورد او با اين قهر و ناز كردن، شكسته شد و برخي هواداران كه حساب ويژه‌اي روي غيرت و تعصب او باز كرده بودند، از اقدام اخير وي بسيار متعجب و ناراحت شدند.
* گوينده ورزشگاه چند بار هنگام اعلام اسامي داوران و تعويض‌ها از بلندگو؛ تپق زد! وي يك بار هنگامي كه قصد داشت بگويد «داور اين "ديدار"»، گفت «داور اين "ديوار"» كه در اين هنگام برخي از نيمكت‌نشينان ماشين‌سازي از جاي خود بلند شده و به تماشاي جايگاه ويژه پرداختند تا ببيند گوينده قصد شوخي دارد يا موضوع چيز ديگري است؟! اما پس از چند اشتباه ديگر، پاسخ سؤال ايجاد شده در ذهن خود را يافتند...
* دقيقه 77 اشتباه نعمتي دروازه‌بان خيبر در ارسال ضربه دروازه به جناح چپ زمين اين تيم باعث شد ياسر درويشي با زحمت روي خط طولي زمين به توپ برسد اما كمك‌داور اول با عجله اعلام اوت كرد كه اين موضوع باعث اعتراض شديد اين بازيكن خيبر شد.
* بازيكنان جديدي كه در نيم‌فصل به تيم ماشين‌سازي شهرداري تبريز اضافه شدند با شماره‌هاي عجيب و غريب 55 (مهدي قريشي)، 66 (سعيد مهدي‌پور)، 77 (حسين قره‌داغي) و شماره 99 (محسن دلير) به ميدان رفتند!
* در شرايطي كه ماشين‌سازي در اين بازي هر 3 تعويض خود را انجام داد، خيبري‌ها 90 دقيقه را بدون تعويض و با 11 نفر به پايان بردند و فط در دقيقه 90 امين مهرزاد جاي‌گزين حميد گلزاري شد. سرمربي خيبر محروميت، مصدوميت، قهر كردن به خاطر مسائل مالي و تنبيه انضباطي برخي از بازيكنان را دليل اصلي عدم انجام تعويض در اين بازي بيان كرد. (براي خواندن اظهارات نيكبخت اين‌جا كليك كنيد)
* فرزاد بهاري كاپيتان متعصب تيم خيبر خرم‌آباد كه چندي قبل دچار مصدوميت شد و يك ماهي از ميادين مسابقات دور بود، در اين بازي نمايشي مقتدرانه داشت و در اكثر درگيري‌هاي هوايي پيروز شد. وي كه با 36 سال سن هنوز هم آمادگي بدني مطلوبي دارد، در يك صحنه با پرشي بالاي يك متر، توپ را با قدرت از بالاي سر بازيكن ماشين‌سازي دور كرد. پرش بلند او، تحسين خبرنگاران و پيشكسوتان فوتبال خرم‌آباد حاضر در ورزشگاه تختي را برانگيخت.
* پس از اين كه تيم خيبر در ثانيه‌هاي پاياني وقت‌هاي تلف شده به گل رسيد، نيمكت ذخیره‌هاي اين تيم و هر كس كه در اطراف زمين حضور داشت شروع به خوش‌حالي در داخل و كنار زمين بازي كردند. در پايان بازي نيز موسيقي شاد محلي از بلندگوي ورزشگاه پخش شد كه شادي تماشاگران را مضاعف كرد.
* برخي از هواداران در پايان بازي با فرزاد بهاري و علي صدرا كاپيتان‌هاي اول و دوم تيم خيبر خرم‌آباد و همچنين خبرنگار واحد خبر صدا و سيما به گفت‌گو پرداخته و خواهان اعلام شماره حساب بانكي جهت جذب كمك‌هاي مالي مردمي براي باشگاه خيبر شدند.
* بازيكنان ماشين‌سازي كه شب قبل در هتل 4 ستاره رنگين كمان خرم‌آباد اقامت داشتند، بلافاصله پس از انجام بازي با يك دستگاه اتوبوس وولوي سفيدرنگ راهي فرودگاه خرم‌آباد شدند تا با پرواز ساعت 16:45 راهي تهران و از آن‌جا نيز با هواپيما عازم تبريز شوند.
* حاشيه‌نگاري: رضا  جايدري؛ عكاس: مصطفي  باقري
گزارش تصويري و حواشي بازي خيبر خرم‌آباد و ماشين‌سازي تبريز/ ركورد ويزواري شكسته شد








عكس بازي ماشين سازي تبريز و خيبر خرم آباد  ليگ دسته اول فوتبال كشور
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 کیوان 1394-10-25 01:22
مسولین که به فکر تبم خیبر نیستن ای کاش شماره حساب بدن و تو افلاک و سایت یافته و روزنامه محلی تبلیغ کنن و هر هفته مبلغ واربزی رو اعلام نمایند مشکل مالی حل میشه گل ریزون کنییم واسه خیبر خرم اباد میشه لطفا به مسولین بگید منون از اینکه همیشه خبر های استان رو در اسرع وقت كمتشر میکنید ممنون از سایت یافته
نقل قول کردن
#2 نیما زکی پور. 1394-10-25 07:00
ميشه سوال كنم چند هزار نبر ورزشگاه بودند؟؟؟؟؟
_____________________________
يافته: در ابتداي بازي كم‌تر از 3 هزار نفر كه تا پايان بازي بر شمار آن‌ها افزوده شد و به بالاي 4 هزار نفر رسيدند.
نقل قول کردن
#3 علی رضا 1394-10-25 08:47
نفری ۱۰۰۰۰ تومن هم بدن ۰ده هزار نفر ۰من خودم باشه ۵۰۰ هزار تومن میدم ۰
نقل قول کردن
#4 منتقد 1394-10-25 09:19
اقای کیوان بزرگوار مردم خرموا شوم شو نارن بوهورن اوسه بیان سی تیم فوتبال گل ریزو بکن! پس مسئولین ای شهر چکاران؟ پس چطور شهرا هنی تیم داری میکن؟ مگر اونو هم استانداری . فرمانداری . شهرداری . اداره کل ورزش و ... نارن
نقل قول کردن
#5 سروش 1394-10-25 16:56
آقای منتقد مسئوبین خیلی کارها باید بکنند اما نمی کنند ... بهترین کار کمکهای مردمی است
نقل قول کردن
#6 مهران رشیدی 1394-10-25 20:02
به نقل از منتقد:
اقای کیوان بزرگوار مردم خرموا شوم شو نارن بوهورن اوسه بیان سی تیم فوتبال گل ریزو بکن! پس مسئولین ای شهر چکاران؟ پس چطور شهرا هنی تیم داری میکن؟ مگر اونو هم استانداری . فرمانداری . شهرداری . اداره کل ورزش و ... نارن

اولا منظور دوستان شما نبودید که شوم شو ناریت
دوما ما که خیلی ساله دست از مسئولین شستیم لااقل بذارن مثل تیم شایسته ایبار در لا لیگای اسپانیا که نماینده یک شهر 27 هزار نفریه خود مردم شهر هزینه های تیم رو بدن
سوما غیرت لر اجازه نمی
نقل قول کردن
#7 منتقد 1394-10-26 09:07
به نقل از مهران رشیدی:
به نقل از منتقد:
اقای کیوان بزرگوار مردم خرموا شوم شو نارن بوهورن اوسه بیان سی تیم فوتبال گل ریزو بکن! پس مسئولین ای شهر چکاران؟ پس چطور شهرا هنی تیم داری میکن؟ مگر اونو هم استانداری . فرمانداری . شهرداری . اداره کل ورزش و ... نارن

اولا منظور دوستان شما نبودید که شوم شو ناریت
دوما ما که خیلی ساله دست از مسئولین شستیم لااقل بذارن مثل تیم شایسته ایبار در لا لیگای اسپانیا که نماینده یک شهر 27 هزار نفریه خود مردم شهر هزینه های تیم رو بدن
سوما غیرت لر اجازه نمی

اقای مهران رشیدی : ایسه بینم تو چی میکی یه گوی و یه هم میدو
نقل قول کردن
#8 مهران رشیدی 1394-10-27 10:36
آقای منتقد
مه اگر کاری هم نکم ، آیه یاس نموهونم که دیگرانه هم پشیمو بکم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا