یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

روز دوم مسابقات کوراش در خرم‌آباد استقبال بيش‌تري از سوي ورزش‌دوستان لرستاني براي تماشاي مسابقات صورت گرفت.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري يافته، با توجه به اين كه تماشاي مسابقات از عصر ديروز رایگان اعلام شد، صبح روز جمعه استقبال بهتري نسبت به روز قبل به عمل آمد و البته در مسابقات عصر كه فينال 4 وزن نيز برگزار شد، اين استقبال بيش‌تر شد.
تماشاگران با هدایت " بهروز وثوقی‌راد" ليدر تيم‌هعاي فوتبال لرستان با چهره منحصر به فردش، براي تشويق كوراش‌كارهاي لرستاني سنگ تمام گذاشتند.
آن‌ها علاوه بر تشويق ورزشكاران، مسوولین استان، خبرنگاران، عکاسان و مهمانان خارجي را نيز همواره تشویق كردند. همين موضوع باعث شد عده‌اي مهمانان با ليدر چهره شده، عكس يادگاري بگيرند!
در مسابقات صبح پرچم‌های ایران بین تماشاگران توزیع شد. در مسابقات عصر نيز مهم‌ترين حادثه ورود برادر يكي از ورزشكاران تيم ايران به روي تاتمي بود كه قصد داشت با الگوبرداري از حركت يك ملي‌پوش كشتي كه روي محمد بنا مربي خود فن اجرا كرد، همين كار را روي برادرش انجام دهد كه البته آن را ادامه داد و به سمت حريف ازبكساني او نيز رفت ... البته ماجرا خوشبختانه به موقع ختم به خير شد.
پس از توزيع مدال‌هاي مسابقات عصر كه با حضور استاندار لرستان، معاون وي، فرماندار خرم‌آباد و وزير ورزش و فرهنگ ازبكستان صورت گرفت، وزير ازبكستان به رسم يادبود لباس مخصوص كوراش را به مسوولين استان به پاس ميزباني شايسته براي اين مسابقات اهدا كرد.
كوراش از ورزش‌هاي كهن ازبك‌ها است(مثل كشتي پهلواني در ايران). با حذف امتياز كوكا از جودو‌، شيوه امتيازدهي كوراش كاملاً شبيه جودو است با اين تفاوت كه اسم امتيازها فرق دارد. در كوراش امتياز "چالا" معادل "يوكو" در جودو است. امتياز "يانبوش" معادل "وازاري" و "خلول" (یا حلال) هم معادل "ایپون" در جودو مي‌باشد.
 گزارش تصويري: حواشي و مسابقات كوراش قهرماني جهان به ميزباني لرستان



مسابقات كوراش قهرماني جهان در خرم‌آباد





عكس: مصطفي  باقري و  جابر  امرايي                                                                           kurash khorramabad

دیدگاه‌ها  

#1 سینا 1394-08-16 10:53
با سلام. من هر روز اخبار لرستانو از طریق شما دنبال می کنم از دیشب منتظرم در نکوهش حرکت برادر کوراش کار لرستانی چیزی بنویسین ولی متاسفانه نه تنها چیزی نگفتین بلکه حقیقتو وارونه جلوه دادین. به خاطر این حرکت حریف ازبک برنده اعلام شد و الان در تمامی سایت ها این خبر با این تیتر "آبروریزی جهانی برادر کوراش کار لرستانی" وجود داره. بعد از نقد قوی و اخبار دقیقتون از پرتاب سنگ در بازی خیبر انتظار بیشتری از شما داشتم.
نقل قول کردن
#2 محمد 1394-08-16 13:04
متاسفانه تمام تلاشهای این چند روزه رو برادر نوری زاده به باد داد خوبه بین 4-5 نفر سوم شد وگرنه اگه می باخت احتمالا ورزشکار ازبک و میکشت تمام ایران که هیچ تمام دنیا این حرکت و دیدن
نقل قول کردن
#3 فرهنگ سازی 1394-08-16 16:34
شعارهای زیست محیطی نوشته شده برروی بنرهای 14 آبان که اجازه ندادن بنرشون در سالن نصب بشه

✅تنفس ریزگردها عمر را کاهش میدهد
Breathing dust reduce life

✅ریزگردها قاتلان نامرئي
Dust invisible killer

✅نابودی یا قطع درختان =گازهای گلخانه ای =گرم شدن هوا =باران اسیدی
Destruction or cutting down the trees=green house gases=globing warming=acid rain
نقل قول کردن
#4 حسین 1394-08-17 04:23
رقابتی تو این سطح کیفی واینقدر مهم چطور توی هیچ خبرگزاری منتشر نشد
نقل قول کردن
#5 محمد 1394-08-17 09:31
تورو بقران نیروی انتظامی از این یارو نگذره آبرومونو تو تمام ایران برده تمام زحمات مسولین استان و به باد داد
نقل قول کردن
#6 حمید ت 1394-08-17 23:13
خدایا ما رو هرگز جو گیر نکن.... امین
نقل قول کردن
#7 حمیدرضا 1394-08-27 10:17
سلاممتاسفانه همچین افرادی با همچین حرکاتی آبروی لرستان رو میبرن و باعث ساخته شده این همه جک واسه ماها میشن.این سایت هم اصلا انگار که نه انگار
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا