یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد جزییات حادثه انفجار در خرم‌آباد را تشریح کرد.
علی بابایی در گفتگو با خبرنگار یافته که در محل حادثه انجام شد، با اشاره به اطلاعات اولیه از محل حادثه، گفت: این حادثه در ساعت 9 و 15 دقیقه امروز در خیابات 60 متری کوچه آبشار 6 اتفاق افتاد و سازمان آتش‌نشانی با فراخوان به تمام ایستگاه‌ها در محل حاضر و در کنار عوامل هلال‌احمر، اورژانس، شهرداری و خدمات شهری و عوامل انتظامی اقدام به امدادرسانی و نجات مصدومان کردند.
بابایی ادامه داد: در مجموع 7 نفر مصدوم قطعی داشته و دو نفر هم بنا بر اطلاع کسب‌شده در زیر آوار هستند که اظهارنظر قطعی منوط به پایان عملیات امداد و نجات است.
بابایی همچین افزود: در این حادثه به بسیاری از خودروهای ساکنین این محله خسارات وارده شده است.
وی افزود: با توجه به اطلاع‌رسانی گسترده در دقایق اولیه و رسانه‌ای شدن این حادثه، متأسفانه بسیاری از شهروندان در محل حاضر و کار امدادرسانی را مختل کرده بودند.
معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد یادآور شد: یکی از انتظارات ما در این گونه حوادث، همکاری مردم رعایت مسائل ایمنی و همچنین حفظ آرامش برای مدیریت مسئله است.
در حال حاضر ورود افراد متفرقه به محل حادثه ممنوع است.

خبر: رضا طولابی


تکمیلی ساعت 11:45:
♦️در لحظه انتشار خبر، یکی از ساکنین منزل مسکونی تخریب شده از زیر آوار خارج که متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست داده است.


تکمیلی ساعت 11:45:
♦️ بنا بر اعلام "بابایی" معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد تعداد مصدومین اعزامی به بیمارستانها در این حادثه 15 نفر اعلام شد.

تکمیلی ساعت 14:
♦️کشف جسد ١نفر دیگر از حادثه انفجار ساختمان مسکونی در خرم‌آباد
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان با اعلام این خبر گفت: دقایقی پیش جسد یک نفر دیگر توسط تیم آواربرداری جمعیت هلال‌احمر و نیروهای آتش‌نشانی و سایر عوامل حاضر در محل حادثه از زیر آوار خارج شد
صارم رضایی ادامه داد: تاکنون دو نفر از ساکنین این منزل مسکونی جان خود را از دست داده و ٩ نفر مصدوم نیز به مراکز درمانی انتقال داده شد ٣ نفر نیز مداوای سرپایی شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان تصریح کرد: عملیات آواربرداری برای نجات آخرین نفر این خانواده کماکان ادامه دارد و هنوز علت حادثه به طور قطعی مشخص نشده است.


اعلام اسامی کشته شدگان
متأسفانه در این حادثه که 12 مصدوم در پی داشت، دو نفر به نامهای «پیر ولی رحمتی نیا» و «سمن گل مددی نیا» جان خود را از دست دادند.

 

تخریب 10 تا 80 درصدی واحد‌های مسکونی مجاور
اثر این انفجار خسارت زیادی به اماکن مسکونی و خودروهایی که در مسیر بودند وارد شده است. علاوه بر این ساختمان دو طبقه، به 10 واحد مسکونی اطراف انفجار بین 10 تا 80 درصد خسارت وارد شده است.

 





 





دیدگاه‌ها  

#1 حسینی 1399-09-11 14:33
چه وحشت ناک
نقل قول کردن
#2 شهروند۱ 1399-09-11 15:57
متاسفانه حضور بعضی از مردم در اینچنین اتفاقات موجب وقفه در کمک رسانی نیروهای امدادی میشود متاسفانه صدا و سیما هیچ گونه برنامه آموزشی و فرهنگی ندارد
نقل قول کردن
#3 سام 1399-09-23 16:58
در تمام دنیا مردم از محل حادثه دور میشن و فرار میکنن و یا راه را برای عوامل امداد رسان خالی میکنن ولی در کشور ما و بخصوص شهر خرم آباد مردم برای تماشا به طرف محل حادثه هجوم می برنندو مانع امداد رسانی میشن.نمونه پاساژ پلاسکو تهران
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا