یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عصر امروز و به حکم وزیر کشور، حمید کشکولی را به عنوان فرماندار شهرستان الیگودرز منصوب و معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، به پیشنهاد استاندار لرستان و با حکم وزیر کشور، حمید کشکولی به عنوان فرماندار الیگودرز منصوب و عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام ارزنده امام‌جمعه الیگودرز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، جمعی از مقامات استانی و شهرستانی معارفه شد.
کشکولی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده و سابقه مدیر کل بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری لرستان و مدیریت در دانشگاه لرستان را در کارنامه دارد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دکترای روابط بین‌الملل از دانشگاه شهید است. حمید کشکولی متولد سال 1349 در شهرستان کوهدشت می‌باشد.
 از 28 بهمن‌ماه 95 "احسان جهانیان" به عنوان فرمانداری الیگودرز خدمت می‌کرد.
پیش‌ از وی نیز "ولی‌الله میرزایی‌اصل" به مدت 28 ماه (آبان 93 تا بهمن 95) این سمت را بر عهده داشت.
 



 
جهانیان با شاخصه‌های ارزشمند از جمله فرمانداران موفق استان است
جهانیان فرمانداری با سه شاخصه علم و عقل و عشق در شهرستان الیگودرز بسیار موفق عمل نمود.
در این مراسم حجت‌الاسلام ارزنده امام‌جمعه الیگودرز با اشاره به وحدت و برادری که در بین مردم و مسؤولین الیگودرز حاکم می‌باشد گفت: دکتر جهانیان نقش تاثیر گذاری در ایجاد تعامل در شهرستان داشت.
وی ضمن قدردانی از زحمات جهانیان گفت: وی در این مدت اقدامات خوب و ارزشمندی در شهرستان صورت داده است که نمونه بارز آن تشکیل کمیته‌ای جهت تحقیق و تهیه مجموعه‌ای از اطلاعات الیگودرز می‌باشد که حتی در مرکز استان وجود ندارد.
امام‌جمعه الیگودرز برای فرماندار جدید آرزوی موفقیت نمود و افزود: برای توسعه و پیشرفت شهرستان همه دکتر کشکولی فرماندار جدید را حمایت نمایند.
 
رفع مشکلات الیگودرز نیازمند مدیریت جهادی است
در این جلسه خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان به وظایف فرمانداران اشاره نمود و افزود: از جمله وظیفه فرمانداران نظارت و هماهنگی می‌باشد که با توجه به موقعیت استثنایی شهرستان الیگودرز، گستردگی و محرومیت‌های منطقه فرماندار الیگودرز بودن نیازمند مدیریت جهادی می‌باشد.
خجسته پور افزود: سه ویژگی مهم علم و عقل و عشق برای مدیریت جهادی لازم است که دکتر جهانیان با این سه ویژگی در شهرستان الیگودرز بسیار موفق عمل نمود.
وی به سوابق فرماندار جدید الیگودرز اشاره نمود و افزود: امیدواریم دکتر کشکولی از ظرفیت‌های شهرستان ازجمله احزاب و تشکل‌های غیردولتی و اصحاب رسانه استفاده نماید.
 
برای توسعه شهرستان دست یاری به‌سوی همه دراز می‌کنم
در این جلسه حمید کشکولی طی سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از زحمات جهانیان گفت: به‌عنوان ارزیاب و مدیریت بازرسی استانداری عملکرد فرمانداری الیگودرز را مورد ارزیابی قرار دادم که وی از جمله فرمانداران موفق استان می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه همواره پیشنهاد فرمانداری الیگودرز از گزینه‌های روی میز برای من بود و راضی نبودم و به اصرار دوستان به الیگودرز آمده‌ام افزود: الیگودرز دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید از همه استفاده شود و برای توسعه شهرستان دست یاری به‌سوی همه دراز می‌کنم.
در این جلسه از کتاب الیگودرز با عنوان چشم‌اندازی به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های الیگودرز در زمینه‌های گردشگری، کشاورزی، صنعت، معدن و بازرگانی که در ۵ بخش با مدیریت جهانیان تهیه و منتشر شده است رونمایی شد.
 
طایفه‌گری مشکل جامعه
در این جلسه احسان جهانیان فرماندار الیگودرز طی سخنانی ضمن قدردانی از تمامی مسوولین به اقدامات صورت گرفته در این مدت اشاره نمود و افزود: متاسفانه یکی از مشکلات شهرستان الیگودرز مرزبندی‌های نادرست و طایفه‌گرایی و اختلافات شهری و لری می‌باشد که تا نخبگان و خواص وارد نشوند این مشکلات رفع نخواهد شد.
وی به ظرفیت‌های الیگودرز اشاره نمود و افزود: امیدواریم دکتر کشکولی از این فرصت‌ها برای توسعه شهرستان استفاده نمایند.


 

دیدگاه‌ها  

#1 صالحی 1397-02-21 11:29
الیگودرز آب استان های اصفهان و اراک و قم را تأمین میکند اما روستاهای خودش آب ندارد من خواهش میکنم مشکلات روستاهای الیگودرز را حلکنند
نقل قول کردن
#2 موگویی 1397-02-21 11:30
فرماندار الیگودرز پیگیر احداث راه آهن دورود _ الیگودرز _ اصفهان باشد چون راه آهن پایه پیشرفت هر منطقه است
نقل قول کردن
#3 محمدی 1397-02-21 11:31
الیگودرز با توجه به فاصله زیادی که از مرکز استان دارد نیازمند فرمانداری ویژه است
نقل قول کردن
#4 علیرضا 1397-02-21 15:37
نباید نظریه طایفه گرایی مشکل جامعه یا پارتی بازی مشکل جامعه بگوییم مثلا شخصی که خود نظریه طایفه گرایی یا پارتی بازی را می دهد خودش به طور مثال مدیر کل باشد اگر بخواهد معاونینش را انتخاب کند بیشتر شخص اشنا ودوستش را انتخاب می کند که این هم پارتی بازی می باشد
نقل قول کردن
#5 مسعود 1397-02-21 19:12
به نقل از علیرضا واقعا
نقل قول کردن
#6 خدارحم اداوی 1397-03-10 12:20
باسلام روستاهای بخش بشارت ازجمله روستای خاکبتیه مشکلات فراوانی درزمینه های اموزش وپرورش کشاورزی اقتصاد بیکاری واشتغال جوانان جاده ای مشکلات ارتباطات ثابت وتلفن همراه دارد لطفامسولین محترم ازجمله فرماندارمحترم الیگودرز بررسی وپیگیری نمایند
نقل قول کردن
#7 محمدنصیرحاجی حاجی 1397-08-20 15:51
باسلام.
باتشکرازمجموعه فرمانداری واستانداری لرستان که باانتصاب اقای مهدی جمشیدوندبه عنوان بخشداربربرودغرب ی میباشند.آقای مهدی جمشیدوند متولدالیگودرزرو ستای پیردزگاه دارای فوق لیسانس مدیریت ودانشجوی دکترای مدیریت میباشد.درسوابق ایشان میتوان استاددانشگاههای آزاد،علمی کاربردی الیگودرز،مشاورد کترخدابخشی،و... .نام برد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا