یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سال آینده انتخابات مجلس را در پیش رو داریم. چشمی به هم بزنیم، این یك سال هم خواهد گذشت.
رسم بر اين است همیشه موقع انتخابات كه می‌شود، گروهی از بروجردی‌های ساكن شهر‌های دیگر و به‌خصوص ساكن تهران، برای كاندیدا شدن به بروجرد می‌آیند.
قدم‌شان روی چشم، ما هم این بار سعی خواهیم كرد با یك حساب دو دو تا چهار تا، بهترین‌ها را به مجلس بفرستیم. اما یك موضوع كه بسیار آزار‌دهنده است این كه تقریباً همگی این عزیزان برای ما تعریف می‌كنند كه در تهران دارای پست و مقام‌های كلیدی هستند.
موقع تبلیغات انتخابات برای‌مان تعریف می‌كنند كه در فلان وزارتخانه یا فلان اداره در پایتخت آن‌چنان دارای نفوذ هستند كه وزیر، وكیل، معاون وزیر و ... بدون اجازه اين آقايان كانديدا آب هم نمی‌نوشند!
ما هم سخنان آن‌ها را قبول می‌كنیم و پیش خودمان می‌گوئیم حتماً درست می‌گویند و اين‌ها لايق رفتن به مجلس هستند كه در كش.ر نفوذ و قدرتي دارند!
اما اینك كه كه حال و روز بروجرد در زمینه زیر‌ساخت‌هایی به مانند بیمارستان و جاده و يا معضبلات متعدد اجتماعي نظير بی‌كاری و اعتياد را مي‌بينيم و مشاهده مي‌‌كنيم كه به شهرمان  به چه حال و روزی افتاده، چرا این آقايان كه در موقع انتخابات برای ما از دبدبه و كبكبه‌شان مدام تعریف می‌كنند كه در فلان وزارتخانه صاحب فلان پست‌های كلیدی يا فلان ميزان نفود هستند، قدمی برای زادگاه‌شان بر نمی‌دارند و كار خاصي نمي‌كنند تا همان عملكرد بهترين كمك براي وكيل مجلس شدن آن‌ها شود؟
مگر نه این که بنا به گفته خودشان، برخي از وزیران و وكلا بدون اجازه این عزیزان صاحب نفوذ، آب نمی‌خورند، پس چرا برای گرفتن امكانات برای بروجرد حتی یك قدم بسیار كوچك بر نمی‌دارند و كاري از دست آن‌ها ساخته نيست؟
انتخابات مجلس نزدیك است، چشمی به هم بزنیم زمانش فرا خواهد رسید. واقعاً دوست داریم به موقعش از این‌گونه كاندیداهای دقیقه نودِ صاحب نفوذ در ایران، بپرسیم برای رفع مشكلات بروجرد چه كارهایی كرده‌اند و پاسخي قانع‌كننده در اين خصوص بشنويم.
به وقتش از این افراد خواهیم پرسید: وقتی كه وزیر و وكیل برای نوشیدن یك لیوان آب از شما دوستان در حال اجازه گرفتن بودند! چرا درخواستی برای رفع مشكلات بی‌پایان بروجرد و گرفتن امكانات حتی ناچیز برای زادگاه‌تان به امضای وزیر و وكیل نرساندید؟!
برگرفته از وبلاگ آقای فرهاد  داودوندی / بروجرد

داوطلبان بانفوذ مجلس آينده؛ الان بروجرد به شما احتیاج دارد، كجا هستيد؟!
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا