یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ابوالفضل باباديیک فعال بختیاری در نامه‌ای به نماینده اصلاح‌طلب مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از وی خواست به رویه‌ي نگاه ابزاری به مطالبات اقوام لُر در خوزستان پایان دهد.
به گزارش يافته به نقل از لور، ابوالفضل بابادی شوراب در نامه‌ای خطاب به کیانوش راد نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از بی‌توجهی وي به مطالبات بختیاری‌ها انتقاد کرد.
وی در این نامه آورده است: «متأسفانه جناب‌عالی در دوره‌های آغازین اصلاحات، اقدام به انحصار آن به نفع خود در منطقه نموده که ما اصلاح‌طلبان آن را به پای کم‌تجربگی شما در آن دوران می‌گذاریم و امیدواریم رفتارهای گذشته دوباره تکرار نگردد. با توجه به شکست‌هایی که برای اصلاحات در طی سال‌های 84 تا 92 اتفاق افتاد که یکی از کلیدی‌ترین عوامل آن، همان محدود نگری‌ها و انحصار‌طلبی‌های بعضی از پرچم‌داران اصلاحات در کشور بوده است. حال که 16 سال از پیروزی تفکر نو گذشته، ظاهراً موفقیت‌هایی برای اصلاح‌طلبان به ارمغان آمده که متاسفانه هنوز تفکر شما و دوستان‌تان نسبت به قوم بختیاری به صورت ابزاری و با دید سیاهی‌لشکر است و به دنبال مطرح کردن آدم‌های جدید و بی‌تجربه و کنار گذاشتن اصلاح‌طلبان باتجربه و کهنه‌کار این قوم هستید.»
وی با انتقاد از سکوت اصلاح‌طلبان و شخص آقای کیانوش راد در برابر آن چه در طول سال‌های اخیر بر مردم لر در خوزستان گذشته است، به حوادثی همچون تخریب فرهنگ‌سرای بهمن علاءالدین (مسعود بختیاری) در اهواز، نامه‌ی اهانت‌آمیز دکتر آجیلی رییس سابق دانشگاه کشاورزی رامین خوزستان که با لحنی توهین‌آمیز به سازمان سنجش اعلام کرده بود از پذیرفتن دانشجویان لر معذور است و مظالم متعدد طرح‌های سدسازی و... در مناطق بختیاری‌نشین خوزستان و... اشاره کرد و یادآوری کرد جنبش اصلاح‌طلبی ایران از روزگار مشروطیت تا نظام جمهوری اسلامی همیشه مدیون پیشتازی قوم بختیاری بوده اما آن را نادیده گرفته است.
بابادی با یادآوری حمایت گسترده بختیاری‌ها از کیانوش راد در انتخابات گذشته از وی دعوت کرد نگاهی به جایگاه بختیاری‌ها در انتصابات بیاندازد و توضیح بدهد سهم ایشان در پست‌های کلیدی استان خوزستان و شهر اهواز کجاست؟
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا