یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بیانیه مجمع فرهنگیان و انجمن اسلامی معلمان لرستان در محکومیت جنایات صهیونیسمسلام بر قدس، سلام بر نخستین قبله‌ی مسلمانان جهان.

سلام بر مقاومت، سلام بر همه‌ی مسلمانانی که صهیونیسم را فرزند نامشروع امپریالیسم می‌دانند.

سلام بر همه‌ی آزادمردان و آزاد‌زنان جهان که برمدارجغرافیای انسانی از ملت مظلوم و بی‌دفاع غزه پشتیبانی می‌کنند و صهیونیسم را تف تلخ تاریخ می‌دانند.

حدود ۶۰ سال از جنایت آفریدگان این غده‌ی سرطانی می‌گذرد و در درازای این ۶۰ سال‌، تاریخ بشریت از جنایات و کارکردهای ددمنشانه‌ی رژیم نامشروع اسراییل، برگ‌های سیاهی در دل خود جا داده است.

۶۰ سال از عمر نامیمون این رژیم می‌گذرد و روزی نیست که مردم جهان، شاهد خشونت و ترور و آدم‌کشی و خیانت و دشمنی این مخلوق فتنه و فریب شیاطین نباشند.

۶۰ سال از تاریخ خون و خاطره‌ی فلسطین می‌گذرد و امروز ملت فلسطین چون فولاد آب‌دیده، نستوه و استوار، خواب از چشم صهیونیسم ربوده است.

امروز مقاومت، نستوه و استوار در برابر هجوم وحشیانه‌ی اسراییل ایستاده است و با پشتیبانی وجدان بیدار بشریت، رسوایی اسراییل را فریاد می‌کشد.

امروز مقاومت، روسپیدتر از تاریخ‌، سینه‌ی زنان و مردان و کودکان و جوانان خود را سرفرازانه سپر تیر و بلای صهیونیسم می‌کند تا راز پلشتی و پلیدی این فرزند نامشروع قدرت‌طلبان را در پیشگاه وجدان‌های بیدار جهانیان برملا سازد.

هر روز که می‌گذرد صهیونیسم با زیر پا گذاشتن بدیهی‌ترین قوانین بین‌المللی‌، مردم فلسطین را به خاک و خون می‌کشد و البته که روز به روز به پایان عمر خویش نزدیک می‌شود.

جمعیت 30 هزار نفری فرهنگیان استان لرستان دوشادوش ملت‌های آزادی‌خواه جهان به ویژه ملت بزرگ و روسپید ایران و لرستان، پیرو تاکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری اسلامی و دیگر شخصیت‌های تاثیر‌گذار، در راه‌پیمایی روز قدس، ضمن محکوم کردن کشتار وحشیانه‌ی مردم غزه، انزجار خود را از رژیم غاصب اسراییل و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم غزه اعلام می‌نمایند!

مجمع فرهنگیان و انجمن اسلامی معلمان استان لرستان

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا