یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت برگزاري انتخابات در حکومت‌های مردمی، گفت: انتخابات یکی از ابزارهای مهم برای اعمال نظر و دخالت مردم در عرصه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در نظام‌های سیاسی مبتنی بر رای و نظر مردم است.

به گزارش يافته، ‌ حبیب‌الله دهمرده در جمع خبرنگاران افزود: برهمین اساس حضور گسترده، حماسی و هوشمندانه مردم در انتخابات نیز از عوامل اصلی برای ابراز مشروعیت و مقبولیت نظام و افزایش اقتدار، عزت، عظمت آن در عرصه داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه انتخابات در كشورمان به واسطه نقش مهم مردم در اداره حکومت، اظهار داشت: برگزاری انتخابات با حضور حداکثری و هوشمندانه مردم، از مصادیق بارز دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و فرصتی برای رشد و اعتلای کشور است.

استاندار لرستان گفت: حضور حداکثری و دشمن‌شکن مردم در انتخابات علاوه بر افزایش عزت و عظمت و مشروعیت نظام، موثرترین مانع در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خارجی برای مقابله با انقلاب اسلامی است.

دکتر دهمرده تاکید کرد: همین امر موجب شده تا دشمنان انقلاب اسلامی با سیاه‌نمایی و ایجاد یاس و ناامیدی در سطح جامعه، مانع از حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شوند.

وی تصریح کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی که مبتنی بر خواست و اراده آحاد مردم ایجاد شده، فرصتی مهم برای مقابله با دشمنان خارجی و تبدیل چالش‌ها و تهدیدهای پیش رو به فرصتی برای رشد و اعتلای کشور و انقلاب اسلامی است.

استاندار لرستان گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، استکبار جهانی و نظام سلطه که شاهد از بین رفتن منافع نامشروع خویش در ایران اسلامی بود، دشمنی خود را با انقلاب و مردم آغاز کرد و به شکل‌های مختلف سعی در تضعیف نظام و کم‌رنگ کردن میزان مشروعیت و محبوبیت مردمی این انقلاب دارد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز به واسطه موفقیت‌های بزرگ و چشمگیری که به دست آورده به الگو و نمادی برای تمامی ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب جهان مبدل شده است.

استاندار لرستان با اشاره به این که این نظام دیگر تنها متعلق به ملت ایران و حتی مسلمانان جهان نیست‌، اظهار کرد: تلاش برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان قلب تپنده بشریت آزاده و آزادی‌خواه و امید جریان‌های استکبار ستیز، از اوجب واجبات است.

‌دهمرده تاکید کرد: یکی از عوامل مهم و موثر در دفاع از انقلاب و افزایش عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، برگزاری انتخاباتی باشکوه و حماسی با حضور حداکثری و دشمن‌شکن مردم در پای صندوق های رای است.

وی افزود: اقدام ارزشمند و قابل توجه مقام معظم رهبری در نام‌گذاری امسال تحت عنوان ˈحماسه سیاسی و حماسه اقتصادیˈ نشان‌دهنده رهبری خردمندانه و پیامبرگونه ایشان در تداوم آرمان‌های والای امام راحل و حفظ دستاوردها و ارزش‌های والای انقلاب و شهدای انقلاب است.

به گفته وی، مصداق بارز خلق حماسه سیاسی در سال جاری، انتخابات 24 خرداد است که این حماسه علاوه بر اثبات مشروعیت و محبوبیت مردمی این نظام، مانع بزرگی در برابر دشمنی‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان خارجی و داخلی برای تضعیف کردن انقلاب به شمار می‌رود.

وی افزود: مشارکت حداکثری و دشمن‌شکن مردم در پای صندوق‌های رای، اثبات‌کننده جایگاه والا و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان آحاد مردم است.

استاندار لرستان گفت: هیچ نیرو و قدرتی همانند حضور گسترده و حماسی مردم در پای صندوق‌های رای نمی‌تواند موجب یاس و سرخوردگی دشمنان انقلاب و شکست توطئه‌ها و ترفندهای سیاسی، اقتصادی استکبار جهانی علیه این انقلاب شود.

دهمرده با اشاره به نقش مهم و محوری رسانه‌ها در روشنگری افکار عمومی و تبیین اهمیت حضور حماسی مردم در انتخابات، گفت: تلاش برای ایجاد فضای آرام و بدون التهاب به منظور انتخاب اصلح و درست مردم یکی از کارکردهای مهم رسانه است.

استاندار لرستان در خصوص عوامل برگزارکننده انتخابات نیز گفت: اجرای دقیق قانون و رعایت اصل بی‌طرفی و امانتداری محور و اساس کار ستاد انتخابات استان لرستان است.

وی تاکید کرد: تلاش برای جلب اعتماد و اطمینان مردم نسبت به بی‌طرفی و امانتداری مجریان به عنوان سرلوحه فعالیت‌های اجرایی عوامل برگزارکننده انتخابات به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

دهمرده افزود: این عوامل موجب شده تا شاهد حاکم شدن فضای بسیار بانشاط و پرشوری در عرصه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در سطح استان باشیم که این شرایط ، نوید برگزاری انتخاباتی حماسی، باشکوه و سالم را در استان می دهد.

استاندار لرستان تاکید کرد: قانون محور و اساس تمامی فعالیت‌ها در روند برگزاری انتخابات است و اجازه نخواهیم داد کوچک‌ترین تخلفی در زمینه صیانت و پاسداری از رای مردم بروز کند.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا