یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تیم‌های ژیمناستیک مقطع ابتدايي دانش‌اموزان لرستان در 2 رده پسران و دختران به مسابقات کشوري اعزام می‌شوند.

به گزارش يافته، در جلسه رئیس و نايب‌رئیس هیأت ژیمناستیک استان به عنوان مسوولین انجمن ژیمناستیک پسران و دختران آموزش و پرورش استان با محمد محمدزاده رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش لرستان، در خصوص برگزاری مسابقات آموزشگاهی ژیمناستیک پسران و دختران به میزبانی رامسر در مقطع ابتدایی، اعلام شد که تیم‌های ژیمناستیک استان به این مسابقات اعزام خواهند شد.

حمزه امین‌منش رييس‌ هيأت ژيمناستيك لرستان در این دیدار گفت: با توجه به درخشش خوب تیم استان در مسابقات سال گذشته و کسب دو نشان نقره در مسابقات آموزشگاهی كشور در یزد، امسال هم با جدیت تمام با ژيمناست‌هاي نونهال و نوجوان استان کار شده است.

وي افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های مناسب انجام‌ شده و تلاش خوب مربیان، اميدواريم تیم‌های استان با قدرت بیش‌تری در هر دو بخش پسران و دختران به این مسابقات اعزام شده و نتايج مطلوبي كسب نمايند.

رييس اداره تربيت بدني آموزش و پرورش لرستان نيز اظهار داشت: به دليل درخشش تيم ژيمناستيك دانش‌آموزان استان در مسابقات سال گذشته، امسال در 2 گروه سني زير 10 سال و رده 10 تا 12 سال در جشنواره فرهنگي ورزشي دانش‌اموزان كشور حضور پيدا مي‌كنيم.

محمد محمدزاده افزود: در 2 رده‌ي پسران و دختران 12 نفر را به مسابقات كشوري كه در اردوگاه شهيد چمران رامسر اواخر خردادماه برگزار مي‌شود، اعزام مي‌كنيم.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا