در بیست و یکمین دوره رقابت‌های دووميداني بین‌المللی دهه مبارک فجر که در مجموعه ورزشی آفتاب برگزار گردید دوندگان بروجردي خوش درخشیدند و 3 نشان رنگارنگ كسب كردند. به گزارش يافته، احسان مهاجرشجاعی در دوي 4 در 400 متر امدادي موفق شد به همراه تيم نفت نشان طلا را كسب نمايد. در 4 در 400 متر امدادی باشگاه نفت با زمان 3 دقیقه و 19 ثانیه و 14 صدم ثانیه اول شد و تیم‌های پاکستان و موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج خراسان رضوی در رده‌های دوم و سوم ایستادند.
همچنين امیر بیرانوند در ماده 800 متر با رکورد یک دقیقه و 53 ثانیه و 66 صدم ثانیه پس از محمدعلی از پاکستان كه با یک دقیقه و 53 ثانیه 24 صدم ثانیه اول شد، در رده دوم ايستاد و نشان نقره را كسب كرد.
علی فهیمی دونده لرستاني تيم ملي جوانان كشورمان در 1500 متر مقام سوم را كسب كرد. در دو 1500 متر مسلم نیادوست اول شد و حسین کیهانی نيز در جايگاه دوم قرار گرفت.
سیاوش سلیمی نيز نفر پنجم در پرش ارتفاع اين دوره از مسابقات شد. در اين ماده كيوان قنبرزاده از باشگاه نفت قهرمان شد..
این رقابت‌ها با حضور 6 تیم خارجی قرقیزستان، پاکستان، لبنان، عمان، ارمنستان و افغانستان و هفت تیم داخلی ثامن‌الحجج خراسان رضوی، مقاومت اهواز، استان گلستان، تیم ملی جوانان ایران، باشگاه نفت تهران، ناشنوایان و معاونت تهران به مدت دو روز و دو بخش آقایان و بانوان در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.