رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور در راس هیاتی با مدیر کل آموزش و پرورش لرستان دیدار و گفتگو کرد‌.
به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، جعفر درویش‌زاده در اين ديدار با اشاره به وجود تعامل سازنده بین آموزش و پرورش لرستان و اداره کل ورزش و جوانان این همدلی و تفاهم را در ارتقای ورزش و تن‌درستی دانش‌آموزان مثبت و سازنده خواند و گفت: تیمی منسجم، فعال و علمی در حوزه ورزش دانش‌آموزی لرستان وجود دارد.
وی به حمایت‌های خوب آموزش و پرورش از ورزش اشاره کرد و گفت: 43 مهارت پایه در ورزش ژیمناستیک نهایی شده و برای اجرا در آموزشگاه‌های کشور ابلاغ شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز در این دیدار یکی از سیاست‌های دستگاه تعلیم و تربیت را توسعه و تقویت ورزش دانش‌آموزی برشمرد و گفت: کشف استعدادها و استعدادیابی در رشته‌های ورزشی به ویژه رشته ژیمناستیک از اولویت‌های کاری حوزه معاونت تربیت‌بدنی می‌باشد.
گودرز كريمي‌فر امکانات و تجهیزات ورزشی آموزش و پرورش استان را با توجه به تعداد دانش‌آموزان لرستانی ناکافی دانست و گفت: نیاز هست که تعامل و همکاری بین دستگاهی به ویژه با اداره ورزش و جوانان لرستان بیش‌تر شود چرا که اعتقاد داریم سرمایه‌گذاری در جهت سلامت جسم و روح دانش‌آموزان یک اصل است و بایستی با یک حرکت علمی و منطقی طی شود.
وي خاطرنشان ساخت: ارتقاء ورزش و سلامت دانش‌آموزان بستر لازم را برای یادگیری عمیق و مطلوب دانش‌آموزان فراهم می‌کند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز گفت: آموزش و پرورش لرستان به دنبال ارتقاء شاخص‌های ورزش در کشور است.
فريد بهرامی به افتخارات ورزشی دانش‌آموزان لرستان اشاره کرد و گفت: نایب قهرمانی در مسابقات ژیمناستیک دانش‌آموزی کشور، درخشش دانش‌آموزان در مسابقات دو و میدانی، فوتسال، کشتی و فوتبال ناشنوایان از جمله این موفقیت‌ها می‌باشد.
 رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور از تيم دانش‌آموزي لرستان تمجيد كرد