یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: افزایش سرانه فضاهای ورزشی بیش‌تر از میانگین کشوری حق جوانان لرستان است.

به گزارش يافته، حبیب‌الله دهمرده در بازدید از اداره ورزش و جوانان لرستان گفت: وجود استعدادها و ظرفیت‎های فراوان در زمینه ورزش در لرستان مسوولان را ملزم می‎کند که برای افزایش سرانه فضای ورزشی با شدت وحدت تلاش کنند و این حق مردم و جوانان است که از این امر بهره‎مند شوند.

وی افزود: هر چه زمان می‎گذرد و هر چقدر بررسی و تحقیق صورت می‎گیرد، بر این باور ما افزوده می‎شود که لرستان در بخش‎های مختلف دارای استعدادها و منابع و قابلیت‎های بی‌نظیر الهی است.

دهمرده تصریح کرد: در همین راستا فراهم آوردن شرایط لازم برای رشد و شکوفایی این استعدادها از جمله استعدادها و ظرفیت‎های نهفته در بخش ورزش از وظایف اصلی مسئولان و دست اندرکاران است.

استاندار لرستان با بیان این که بر اساس گزارشی که ارایه شده است، در زمان دولت دكتر احمدی‌نژاد بیش از تمام ادوار قبل فضای ورزشی به فضاهای موجود لرستان اضافه شده گفت: در سال گذشته تنها دهکده المپیکی که در کشور ردیف اجرایی در قانون بودجه کشور قرار گرفت، مربوط به لرستان است که تحت عنوان تکمیل مجتمع ورزشی خرم‎آباد از بودجه کشور ردیف اعتباری دریافت کرد.

دهمرده یادآور شد: در زمینه آماده‎سازی و استانداردسازی ورزشگاه تختی دورود برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال و همچنین ورزشگاه تختی خرم‎آباد نیز اقدامات فوق‌العاده ارزشمندی صورت گرفت.

وی افزود: پیروزی‎ها و افتخارات ورزشی جوانان لرستان منوط به برنامه‎ریزی‎های قانونی، علمی و منطقی است و همه باید در این راستا تلاش کنند.

در ادامه استاندار با برخي از كاركنان و اربا رجوع به گفت‌وگو پرداخت و سپس رضا محمدی‌اصل مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گزارشی را ارائه داد.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا