یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در مسابقات قهرمانی کوراش جهان،زهرا باقری و قاسم نوری زاد دو ملی پوش لرستانی، صاحب یک مدال طلا و یک نقره شدند.
به گزارش یافته، در اولین روز از سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کوراش جهان، که از ۵ آذرماه در شهر پونا هندوستان در حال برگزاری است، زهرا باقری و قاسم نوری زاد دو ملی پوش لرستانی، صاحب یک مدال طلا و یک نقره شدند.
 
در وزن ۸۷ کیلوگرم زهرا باقری با شکست همه ی رقبا راهی فینال شد. در دیدار نهایی نیز، زهرا باقری با انجام یک مبارزه ی هوشمندانه موفق شد، یولدز ازبکستانی را مغلوب و صاحب گردن آویز طلا شود .
 
قاسم نوری زاد دیگر کوراش کار لرستانی عضو تیم ملی، با شکست مقتدرانه همه ی رقبا راهی فینال شد، در رقابت نهایی و با اعمال نظر داوران، با اخطار بیشتر مبارزه را به ارتیوم شتوربابین ازبکستانی واگذار و به مدال نقره دست یافت.
در روز نخست این مسابقات ورزشکاران ۶ دسته وزنی به مصاف هم رفتند که کاروان کشورمان در این روز به ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز دست یافت.


* در وزن ۶۶- کیلوگرم مردان، قاسم نوری‌‎زاده پس از کسب برتری مقابل تمامی حریفان خود راهی دیدار نهایی شد. وی در دیدار پایانی به مصاف "آرتیوم شتوربابین" از ازبکستان رفت و دیدار را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد و به مدال نقره مسابقات کوراش قهرمانی جهان دست یافت. "قومار" از قزاقستان و "پارک سونگ" از کره‌جنوبی به صورت مشترک سوم شدند.



کوراش قهرمانی جهان/زهرا باقری طلایی شد
در وزن ۸۷- کیلوگرم زنان، زهرا باقری پس از کسب برتری مقابل تمامی حریفان خود راهی دیدار نهایی شد. وی در دیدار پایانی به مصاف "یولدوز" از ازبکستان رفت و ضمن کسب برتری مقابل حریف خود به مدال طلای کوراش قهرمانی جهان دست یافت.
.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا