یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تیم دلفان لرستان عنوان چهارم مسابقات هندبال امیدهای بانوان کشور را کسب کرد.
به گزارش یافته، در دیدار رده‌بندی مسابقات هندبال امیدهای بانوان کشور دلفان لرستان  برابر تیم شهید چمران لارستان با نتیجه ۲۹ بر ۲۳ شکست خورد و عنوان چهارم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.
تیم یکتا افروز البرز در دیدار فینال با نتیجه ۳۲ بر ۳۰ شهرداری ملایر را شکست داد و عنوان قهرمانی مسابقات امید دختران کشور را کسب کرد.
همچنین در دیدار رده‌بندی تیم شهید چمران لارستان با نتیجه ۲۹ بر ۲۳ دلفان لرستان را شکست داد و عنوان سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.
در دیدارهای نیمه نهایی این مسابقات یکتا افروز البرز ۳۰ بر ۲۹ تیم شهید چمران لارستان را شکست داد و به فینال رسیده بود و شهرداری ملایر ۲۲ بر ۱۸ مقابل نماینده لرستان پیروز شد و راهی فینال شد.
رقابت‌های هندبال امیدهای بانوان کشور با حضور تیم‌های اکو کارمانیا کرمان، هیئت هندبال سنندج، هیئت هندبال زنجان، یکتا افروز البرز، امید دلفان لرستان، نماینده یزد، اساطیر مشهد، هیئت هندبال قم، شهید چمران لارستان، وارنا کرمانشاه، هیئت هندبال کرمان، پیکان بوشهر، هیئت هندبال چهار محال و بختیاری، بکتاش مازندران، نام آوران پویای تهران، هیئت هندبال گلستان به میزبانی شهرکرد برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا