یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان لرستان اظهار داشت: امسال در بخش ورزش استان اتفاقات خوبی افتاده، به‌نحوی که توانستیم یک سهمیه المپیک و دو مدال طلا و نقره را در مسابقات پارالمپیک کسب کنیم.
به گزارش روز پنجشنبه یافته، عبداله عزیزپور در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: امسال ۱۶۳ ورزشکار استان به اردو‌های تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد، ۳۷ نفر به عضویت تیم ملی درآمدند.
معاون ورزش لرستان با اشاره به کسب ۴۹۲ عنوان در مسابقات بین‌المللی، کشوری و منطقه‌ای در مسابقات مختلف توسط ورزشکاران استان، بیان داشت: همچنین تیم‌هایی از لرستان در مسابقات مختلف شرکت کردند.
عزیزپور با اشاره به برگزاری ۱۲۴ دوره آموزشی، افزود: ۴۷ هزار و ۳۰۵ نفر از ورزشکاران استان دارای کارت بیمه بوده و ورزشکار سازمان‌یافته محسوب می‌شوند.
وی با بیان اینکه امسال انتخابات ۱۳ مجمع ورزشی را در استان داشتیم، افزود: در استان ۹۲۰ باشگاه ورزشی داریم که توانستیم با صدور مجوز، ۲۲ باشگاه دیگر را نیز اضافه کنیم.
معاون ورزش لرستان در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های ورزشی استان، گفت: در حوزه پروژه‌های عمرانی، اعتبارات از چند محل تأمین می‌شود.
عزیزپور با بیان اینکه با همکاری نمایندگان استان در مجلس حدود ۱۶ میلیارد تومان را از اعتبارات ملی جذب کردیم، افزود: طی ۱۸ ماه گذشته، ۱۶ پروژه ورزشی تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا