یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کمیته انضباطی رأی خود را در خصوص دیدار دو تیم مس کرمان و خیبر خرم‌آباد اعلام کرد.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بازی دو تیم مس کرمان و خیبر خرم‌آباد از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال 13 بهمن‌ماه برگزار شد و تیم مس کرمان به دلیل نقض اصول کلی رفتار (عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور تعدادی تماشاگر و فحاشی آنان به نماینده و داور مسابقه) به محرومیت از برگزاری یک مسابقه به‌عنوان میزبان و برگزاری آن در شهر دیگر بنا بر تشخیص سازمان لیگ و پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین اکبر زنگی‌آبادی، تدارکات مس کرمان به دلیل بدرفتاری نسبت به نماینده و داوران مسابقه به 8 ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه و با توجه به سابقه قبلی به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.
ولی میرزایی، مربی تیم مس کرمان به دلیل بدرفتاری نسبت به نماینده مسابقه، 2 جلسه محروم و 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم خیبر خرم‌آباد نیز به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از پنج اخطار، به پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.



به گزارش یافته، 13 بهمن و در چارچوب هفته هفدهم و پایانی دور رفت لیگ آزادگان، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان به مصاف تیم مس کرمان رفت که این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

 ملوان با ۳۹ امتیاز عنوان قهرمانی نیم‌فصل را کسب کرده و مس کرمان و خیبر خرم‌آباد با ۳۳ امتیاز در جایگاه دوم و سوم‌ایستاده اند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا