"مرتضی الله‌وردی" به عنوان مالک جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد معرفی شد.
به گزارش یافته، مالک جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد معرفی شد
مراسم معرفی الله‌وردی با حضور کادر فنی و بازیکنان خیبر برگزار شد.
وی در اولین اقدام" عبدالرضا سروندی" را به عنوان نماینده تام‌الاختیار خود معرفی نمود.
شایان ذکر است باشگاه فوتبال خیبر خرم‌آباد در سال ۱۳۶۳ در خرم آباد تأسیس شده‌است. این باشگاه هم‌اکنون در لیگ دسته دو فوتبال ایران بازی می‌کند.
 
چشم‌انداز روشن برای خیبر ترسیم کرده‌ام
مالک جدید خیبر خرم‌آباد گفت: بنده خیلی خوشحالم که در کنار مردم لرستان هستم و قول می‌دهم در صورت حمایت هواداران تیم خیبر در دو سه فصل آینده به جایگاه اصلی خود برگردد.
به گزارش یافته، "مرتضی الله‌وردی" در ادامه گفت؛ من با اطلاع کامل از وضعیت استان و آگاهی از تیم خیبر وارد گود شدم و با شرایط و اقتصاد استان کاملاً آشنایی دارم.
 
خیبر یک برند معتبر است
وی افزود: بنده به‌شرط حفظ نام خیبر، تیم را تحویل گرفتم چون خیبر یک برند معتبر است و همه ورزش دوستان لرستان را بانام خیبر می‌شناسند.
مالک جدید خیبر خرم‌آباد تاکید کرد: از نیم‌فصل کنار تیم بودم ولی بنا به دلایلی نشد که کارهای اقتصادی را آغاز کنیم و قول و قرارها سروقت انجام نشد اما از این لحظه به هواداران و مردم خونگرم خرم‌آباد اطمینان می‌دهم خیالشان از بابت تیم راحت باشد ما با پشتوانه قوی وارد شده‌ایم و چشم‌انداز بلندی برای موفقیت خیبر ترسیم کرده‌ایم.
مالک جدید خیبر گفت: تمام حقوق معوقه بازیکنان و کادر را در این هفته کامل پرداخت می‌کنم و استارت کار برای فصل آینده از فروردین‌ماه کلید خواهد خورد.
 
جذب بازیکنان کلیدی و نام‌آشنا
وی ادامه داد: چند اردو را برای تیم پیش‌بینی کرده‌ایم و از تمام ظرفیت‌های استان، استفاده خواهیم کرد همچنین چند بازیکن کلیدی و نام‌آشنا نیز به تیم اضافه خواهیم نمود.
وی بیان داشت: از نظر من کادر فنی با داشته‌هایش خوب عمل کرده و با همین عزیزان فصل آینده را شروع می‌کنیم.
 



خبر: سیامک کوهگردزاده