هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران امروز (شنبه) با انجام 6 دیدار در تهران، بم، بوشهر، خرم‌آباد و اصفهان ادامه یافت و خیبر خرم‌آباد در یک بازی خانگی برابر پالایش گاز ایلام تن به شکست داد.
بانوان خیبر با 7 گل برابر ایلام شکست خوردندبه گزارش پایگاه خبری یافته، در این دیدار که در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد، بانوان خیبر برابر پالایش گاز ایلام تن به شکست سنگین دیگری دادند و با نتیجه 7 بر یک برابر میهمان خود شکست خوردند.
بانوان خیبر تا پایان هفته ششم تمام بازی‌های خود را با شکست خاتمه داده و در لیگ فعلی موفق نشده‌اند امتیازی کسب کنند.
شایان ذکر در جریان رقابت‌های این هفته 5 دیدار دیگر برگزار شد که در مهم‌ترین بازی هفته ذوب‌آهن میزبان راه‌یاب ملل سنندج بود. با وجود گل زودهنگام ذوب‌آهن که به ثمر رسید، راه‌یاب با 2 گل به برتری رسید.
در دیگر دیدار امروز شهرداری بم تیم صدرنشین جدول که در نیمه اول 10 بر صفر جلو بود، در نیمه دوم و در اتفاقی عجیب منتخب فارس به علت نداشتن بازیکن کافی بازی را نیمه‌کاره رها کرد.

نتایج کامل به شرح زیر است:
خیبر خرم‌آباد یک – پالایش گاز ایلام 7
ذوب‌آهن اصفهان یک – راه یاب ملل سنندج 2
شهرداری بم 10– نماینده فارس صفر (بازی در نیمه دوم ناتمام ماند)
پارس جنوبی جم بوشهر صفر – شهرداری سیرجان 6
سپاهان 5 – همیاری آذربایجان غربی صفر
آذرخش تهران 3– استقلال خوزستان صفر
در حال حاضر تیم شهرداری بم صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر زنان را در اختیار دارد و تیم‌های شهرداری سیرجان، سپاهان اصفهان و راه یاب ملل سنندج هر یک با 15 امتیاز و تفاوت در تعداد گل‌های زده به ترتیب رده دوم تا چهارم جدول را در اختیار دارند و خیبر خرم‌آباد بدون امتیاز در قعر جدول جای دارد.