دروازه‌بان جدایی‌طلب پرسپولیس بعد از پایان اردوی تیم ملی به کمیته انضباطی این باشگاه دعوت خواهد شد تا در خصوص مذاکره با یک باشگاه دیگر پاسخگو باشد.
به گزارش یافته به نقل از "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس احضار شد. ابتدا به نظر می‌رسید حضور دروازه‌بان اول پرسپولیس در کمیته انضباطی به خاطر اظهارنظرهای این بازیکن در هفته‌های اخیر باشد، چرا که بیرانوند ابتدا در چند مقطع و در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده بود که به دلیل خدمت سربازی باید از پرسپولیس جدا شود.
اما پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس امروز اعلام کرد که دلیل حضور بیرانوند در کمیته انضباطی این باشگاه مذاکره این بازیکن با باشگاهی دیگر است. البته که احتمالاً منظور روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از تیم دیگر تراکتورسازی تبریز است؛ اما ماجرای مهم‌تر این است که آیا بیرانوند برخلاف حرف‌هایی که از سوی او و مسئولان تبریزی بارها منتشرشده با این تیم مذاکراتی داشته است؟ علیرضا بیرانوند سه فصل و نیم دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد؛ اما هنوز به خدمت سربازی نرفته و این موضوع تبدیل به معادله‌ای پیچیده برای این باشگاه شده است.
با توجه به حضور بیرانوند در تمرینات تیم ملی به نظر می‌رسد بعد از پایان این اردو جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با حضور این دروازه‌بان ملی‌پوش برگزار شود.