در جریان هفته هشتم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور خیبر میزبان شهرداری فومن است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، از ساعت 15 روز سه‌شنبه دوم آبانماه و در جریان هفته هشتم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، خیبر در ورزشگاه تختی میزبان شهرداری فومن است.
خیبر که در هفته هفتم این رقابت‌ها با برد شیرین ۳ بر ۲ در خارج از خانه، شهرداری همدان را شکست داده بود، با روحیه‌ای عالی و  پشت سر گذاشتن تمرینات منظم، بنا را بر ارائه یک بازی خوب و با کیفیت گذاشته و جز کسب هر 3 امتیاز این بازی، به چیز دیگری فکر نمی‌کند.
اما آن طرف میدان هم شهرداری فومن قرار دارد که در هفته قبل موفق شده بود با به ثمر رساندن 4 گل جشنواره‌ای از گل به راه انداخته و شهرداری بم را با شکست مواجه کند و یقینا برای کسب امتیاز پای به این دیدار 6 امتیازی خواهد گذاشت.
نقطه قوت هر دو تیم را می‌توان خط حمله آن‌ها دانست، خیبر با به ثمر رساندن 15 گل و شهرداری فومن با 14 گل بهترین‌های لیگ دست‌دوم در خط حمله هستند و بی‌شک جدال مهاجمان آن‌ها با مدافعان حریف دیدنی خواهد بود.
شهرداری فومن با مربیگری محسن عاشوری، در حال حاضر با 14 امتیاز جایگاه سوم گروه c لیگ دسته 2 را در اختیار دارد و سبزپوشان خرم‌آباد هم با 10 امتیاز در رده چهارم هستند.
در حال حاضر نفت امیدیه با 16 امتیاز صدرنشین این گروه است.
 
برنامه هفته 8 لیگ دسته 2 گروه C/ سه‌شنبه 02 آبان ساعت 15
شهرداری بم - کیمیا فرایند قم-
 شهرداری همدان-گیتی پسند اصفهان
خیبر خرم‌آباد - شهرداری فومن
پاس همدان- خوشه طلایی ساوه
 بعثت کرمانشاه - پالایش آبادان


خبر: عباس ملگی/ یافته