مدیر مخابرات منطقه لرستان از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی به همت اداره کل ورزش و جوانان و مخابرات منطقه لرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، هومان محمودی با بیان این مطلب اظهار کرد: ورزش همگانی ضامن تحرک، نشاط و مسئولیت پذیری اجتماعی است و از این رو مخابرات منطقه لرستان در جهت برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی اقدام نموده است.
وی افزود: همایش پیاده‌روی، صبح روز جمعه و در ساعت هشت صبح از میدان امام خمینی (ره) آغاز شده و در ساعت هشت و نیم نیز در میدان نیلوفر (دریاچه کیو) پایان خواهد یافت. که در پایان همایش نیز جوایزی شامل دوچرخه، گوشی تلفن همراه، پکیج ورزشی و اشتراک اینترنت پرسرعت مخابرات به‌قیدقرعه به شرکت‌کنندگان اهدا می‌گردد.
وی اظهار داشت: همچنین در این همایش جوایز جشنواره خوش‌حسابی پرداخت با سامانه 2000 نیز قرعه‌کشی می‌گردد.
محمودی گفت: مخابرات منطقه لرستان در این همایش بزرگ پیاده‌روی با مستقر شدن اکیپ‌های سیار در طول مسیر و محل تجمع شرکت‌کنندگان خدماتی نظير ثبت‌نام اینترنت پرسرعت مخابرات با شرایط ویژه و حجم رایگان جهت شرکت‌کنندگان، خدمات آنلاین همراه اول، سیم‌کارت رایگان انارستان جهت کودکان و نوجوانان، تعویض سیم‌کارت‌های معمولی با سیم کارت نسل چهار (Usim) را به شرکت کنندگان در این همایش پیاده‌روی خانوادگی ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به طرح‎های مخابرات منطقه‎ی لرستان اظهار کرد: طرح جشنواره پاییزی اینترنت مخابرات یکی از طرح‎های مخابرات است که بسته‎های ترافیکی 12 ماهه به قیمت مناسب و مودم رایگان از ویژگی‎های آن به شمار می‎آید و هر متقاضی‎ای که ADSL نداشته باشد، می‌تواند با استفاده از این طرح و تماس با شماره‎ی 2020، بدون مراجعه اقدام به خرید سرویس‎های اینترنتی کنند.
وی گفت: به‌منظور ایجاد دسترسی اینترنت با پهنای باند بالا برای شهروندان و بر اساس برنامه ششم توسعه نخستین فاز پروژه اینترنت پرسرعت مخابرات تحت عنوان «طرح مهرگان» هم‌زمان با سراسر کشور در مخابرات منطقه لرستان نیز آغاز شده است.
محمودی گفت: پس از فراهم‌سازی بستر مناسب، نخستین فاز این طرح در چند مسیر اصلی شهر خرم‌آباد آغاز شده است.
محمودی، در خصوص مزایای این سرویس تصریح کرد: اين سرويس به عنوان يك تكنولوژي قابل اعتماد و كارآمد، داراي مزاياي بسياري مانند پهناي باند بالا، هزينه كم، سرعت زياد و غيره است كه همزمان جهت دانلود فيلم و نرم‌افزار، تلفن تصويري، مشاهده برنامه‌هاي زنده تلويزيوني با كيفيت HD و 4K، بانكداري الكترونيك، بازي و خريد آنلاين، آموزش و پزشكي از راه دور و اينترنت اشيا نيز می‌توان بر روي بستر فيبر نوري استفاده نمود.
وی افزود: با توجه به نياز اساسي به سرویس‌های ارتباطي از جمله اينترنت پر سرعت در مراكز و سازمان‌های تجاري، اداري و آموزشي و با هدف توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات در سطح استان و ايجاد شهر الكترونيك با تشکیل گروه‌های کارشناسی با نماد "طرح مهرگان و مخابرات منطقه "و اعزام آن‌ها به مراکز سطح شهر نسبت به معرفی و اتصال هم‌زمان اینترنت پرسرعت از طریق بستر FTTH  ADSL,VDSL برای منازل، واحدهای تجاری، ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف در حین مراجعه اقدام‌های لازم صورت می‌گیرد.




خبر: امیر علی‌پناهیان