مسوولان خیبر خرم‌آباد به نتیجه و اتفاقات دیدار فجر سپاسی شیراز و آلومینیوم اراک اعتراض کردند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، پس از شکست 2 بر 3 تیم آلومینیوم اراک برابر فجر سپاسی شیراز در هفته پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، مسوولان خیبر با ارسال نامه‌ای به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نسبت به این نتیجه و تبانی دروازه‌بان و مدافع تیم آلومینیوم اراک اعتراض کردند .
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم دروازه‌بان، مدافع و سرمربی تیم آلومینیوم اراک را برای ارائه توضیح به این کمیته فرا خوانده‌‌است.
مدیر عامل تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد این خبر را تایید کرد.
ولی خسروی افزود: در صورت محرز شدن تبانی در دیدار فجر سپاسی شیراز و آلومینیوم اراک و کسر امتیاز از این دو تیم، خیبر خرم‌آباد در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور ماندنی خواهد شد.
 
شرح ماجرا
در هفته پایانی لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان، روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه شهر بابل، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، به مصاف خونه به خونه رفت و با شکستی سنگین و نتیجه 4 بر 2 با لیگ دسته اول وداع کرد.
در دیگر بازی حساس این گروه تیم فجر سپاسی با هت‌تریک مهاجم خودش علی غلامرضاپور با نتیجه 3 بر 2 بر آلمینیوم پیروز شود تا بالاتر از خیبر و راه‌آهن در لیگ دست اول باقی بماند.
خیبری‌ها معتقد به تبانی دروازه‌بان و مدافع تیم آلومینیوم هستند و در صورت اثبات این موضوع این خیبری‌ها هستند که در لیگ خواهند ماند.
شایان ذکر است در رقابت‌های فصل جاری، پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت به لیگ برتر صعود کردند و خیبر خرم‌آباد، فولاد یزد و استقلال اهواز تیم‌های سقوط کننده این فصل بودند.