استاندار لرستان اظهار داشت: خیال من از بابت خیبر راحتِ راحت است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " هوشنگ بازوند" شامگاه جمعه بر روی خط تلفنِ برنامه "جام افلاک" حاضر شد و در خصوص مشکلات مالی خیبر گفت: خیبر با قدرت نیم‌فصل دوم را آغاز خواهد کرد و خیال بنده از ادامه‌ی حیات این تیم راحت است.
وی بیان کرد: به خوبی شرایط فوتبال در لیگ یک را درک می‌کنم و می‌دانم تمام تیم‌های کشور با مشکلات مالی دست‌به‌گریبان هستند و این شرایط تنها مختص یک تیم نیست.
بازوند تاکید کرد: با صحبت‌های صورت گرفته با بخش خصوصی تا روز سه‌شنبه و معرفی اسپانسر جدید خیبر مبلغ قابل‌توجهی به‌حساب باشگاه واریز خواهد شد.
استاندار لرستان در ادامه به زحمات مدیریت خیبر اشاره کرد و گفت: از زمانی که این تیم در لیگ دو بازی می‌کرد و تا به امروز که دومین فصل حضورش در لیگ 1 را تجربه می‌کند، حیدر بهاروند با مدیریت خوب تیم را جمع‌وجور کرده است.
وی به هواداران خیبر اطمینان خاطر داد که روزهای سخت خیبر تا روز سه‌شنبه پایان خواهد یافت.
شایان ذکر است، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد فارغ از مشکلات شدید مالی، با مشکل عدم بدن‌سازی بازیکنان پیش از آغاز فصل، از دست دادن بازیکنان تأثیرگذاری چون: محمدعلی نعمتی، محمد ویزواری، رضا حاتمی، حمید گلزاری، محمود قائدرحمتی و عدم جذب بازیکنانی در حد و اندازه‌های بازیکنان جدا شده، مواجه بود و به‌رغم مشکلات بیان شده توانست با قرار گرفتن در رتبه‌ی 15 جدول رده‌بندی نیم‌فصل را به پایان برساند.
خیبر در اولین بازی نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول روز جمعه 17 دی‌ماه میزبان فولاد یزد است.



خبر: رضا طولابی