در هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول امیدهای کشور، تیم امید خیبر عصر امروز در ورزشگاه تختی خرم‌آباد با 2 گل از سد مهمانش کاسپین قزوین گذشت.

به گزارش پایگاه خبری یافته، برای امیدهای تیم خیبر خرم‌آباد در این دیدار امیرحسین سپهوند و حسن نعمتی در دقایق 42 و 78 گلزنی کردند.
امیدهای خیبر که با این برد 10 امتیازی شدند و به صدر جدول صعود کردند؛ پنج‌شنبه هفته آینده در دورود برابر امیدهای گهر به میدان خواهند رفت.

ترکیب تیم امید خیبر: خشایار اسعد- علی مولایی- احمدزارعی- محمدمرادی- مصطفی عزیزی- فردین شرفی- حسین امیری- حسن نعمتی- علی‌رضا صارمی- علی‌رضا رشیدی- امیررضا سپه‌وند. سرپرست: حمید خدامی. سرمربی: علی ولی‌نژاد

لرستان را بر سکوی اول خواهید دید
امیر سپهوند بازیکن خوش استیل امیدهای خیبر و زننده یکی از دو گل امروز مقابل کاسپین قزوین، گفت: مطمئن باشید روز به روز بهتر خواهیم شد و بازهم نام لرستان را بعد از سال‌ها بر سر زبان‌ها خواهیم انداخت و امیدهای خیبر با تکیه زدن برسکوی قهرمانی خود را به فوتبال ایران ثابت خواهند کرد.
سپهوند که امروز گل اول را زد در مورد خوشحالی بعد از گل گفت: حضور پدرم در ورزشگاه باعث شد روحیه‌ای مضاعف داشته باشم و این گل را تقدیم پدرم کردم که در پیشرفت فوتبال من نقش بسزایی داشته است.

ما تیم برتر میدان بودیم و به حقمان رسیدیم
حسن نعمتی بازیکن تیم امید خیبر گفت: بازی سختی بود و تیم قزوین متمرکز بازی کرد اما با صحبت‌های مربیان و تلاش بچه‌ها بازی را خوب مدیریت کردیم و خوشحالم که به حقمان رسیدیم چون واقعا تیم برتر میدان بودیم.
نعمتی ادامه داد: من فقط تونستم تلاش همه تیم را به ثمر برسانم و اگر کار تیمی نبود من به‌تنهایی قادر به گل‌زنی نمی‌شدم.
زننده گل دوم امید خیبر گفت: از حضور بازیکنان و کادر فنی تیم بزرگ‌سالان خیبر تشکر می‌کنم و امیدواریم بتوانیم پشتوانه خوبی برای تیم شهرمان باشیم.