یک دوره مسابقات قوی‌ترین مردان شرق لرستان با حضور 12 شرکت کننده در دورود برگزار شد.
مسئول هیات پرورش اندام دورود جمعه‌شب در اختتامیه این مسابقات به ایرنا گفت: این مسابقات با شرکت تیم‌های دورود، ازنا و الیگودرز در محل سالن صیاد شیرازی دورود و با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد.
بهزاد کولیوند افزود: در پایان این مسابقات ایمان رضایی ورزشکار الیگودرزی عنوان نخست این رقابت‌ها را به دست آورد و سعید فولادوند از دورود و بهروز محمدی از ازنا به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.
وی اظهار داشت: این رقابت‌ها در آیتم‌های غلط لاستیک 220 کیلوگرمی،کنده 100 کیلوگرمی،حمل چمدان 23 کیلوگرمی و دمبل 25 کیلوگرمی با هر دست برگزار گردید.
وی خاطرنشان کرد: با تدبیر لازم و هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی اداره ورزش و جوانان، کمیته قوی‌ترین مردان دورود و نیروی انتظامی یک رقابت سالم و بدون حاشیه برگزار شد.
کولیوند با اشاره به اینکه این رشته ورزشی در دورود علاقه‌مندان و طرفداران زیادی دارد اضافه کرد: تجهیزات این رشته در دورود به همت ورزشکاران و با هزینه شخصی فراهم می‌شود که از مسئولین ورزش این انتظار می‌رود حداقل امکانات این رشته من‌جمله زمین اختصاصی تمرین را برای علاقه‌مندان فراهم کنند.
وی در ادامه افزود: همچنین امروز یک دوره مسابقه طناب‌کشی چندجانبه به‌صورت هم‌زمان در سالن صیاد شیرازی برگزار گردید که با قهرمانی تیم باشگاه پارسیان به پایان رسید.