تیم لیگ برتری فوتبال بانوان ازنا بدون حمایت مسئولین شهرستانی و استانی از این پس با نام خیبر خرم‌آباد در لیگ برتر کشور توپ میزند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، این تیم که از ابتدا با تمام زحمات و تلاش‌های مربیان و بازیکنان آن برای اولین بار در لرستان راهی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور شد بدون حمایت مسئولین به خرم‌آباد واگذار شد.
این در حالی است که این تیم پس از سال‌ها تلاش با مربی ازنایی و بازیکنانی تلاش‌گر و البته بدون حمایت موفق شد از فوتسال و لیگ‌های پایین‌دستی فوتبال به دسته اول کشور صعود کند.
پس از آن نیز با تلاش‌های بسیار زیاد و غیرت زنان فوتبالیست ازنایی موفق شد جواز لیگ برتر را به دست بیاورد و با چنگ و دندان در فصل قبل و آن‌هم بدون حمایت مسئولین شهرستان ازنا در لیگ برتر باقی بماند.
اما این عدم‌حمایت‌ها و غفلت‌ها همچنان ادامه دارد و این تیم با این پتانسیل و آن همه زحمت و پشتکار دو دستی تقدیم مرکز استان شد تا بار دیگر شاهکاری از مسئولین غیربومی شهرستان ازنا شاهد باشیم.
شاهکاری که شاید کمتر در دیگر نقاط کشور شاهد آن باشیم و تیم فوتبال بانوان اشترانکوه ازنا با آن همه بدهی و زحمت  زیاد توسط وعده‌ای کم از ورزش دوستان و خیرین این امر امسال در کمال ناباوری باید با نام خیبر خرم‌آباد وارد لیگ برتر فوتبال بانوان کشور شود.
این اخبار در حالی منتشر می‌شود که شنیده‌ها حاکی از کمک‌های نقدی و غیر نقدی استانداری لرستان به این تیم تغییر نام یافته حکایت دارد.
 حال این تفکر به سراغ باقی رشته‌های ورزشی نیز می‌آید که اگر در هر زمینه‌ای زحمت زیادی کشیده شود باید به خاطر بقا با تغییر نام به مرکز استان بروند تا سرنوشتشان مثل تیم فوتبال مردان گهر دورود و تیم فوتیال زنان اشترانکوه ازنا نشود.

تيم بانوان ازنا لرستان در ليگ برتر فوتبال ماندني شد + جدول رده‌بندي
منبع: ازنا خبر