هفته‌ی هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف کشور دنبال خواهد شد.
خیبر خرم‌آباد که در جدول رده‌بندی با قرار گرفتن در رده‌ی آخر، حال و روز خوشی ندارد، به شدت به یک برد  برای احیا شدن نیاز دارد.
بازیکنان خیبر با کسب 3 امتیاز در مقابل ایران‌جوان تا حدودی از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار می‌گیرند، در این بازی خیبر بدون سرمربی و با تفکرات فنی کاظم بهاروند، اردشیر نعمت الهی و مشاوره‌های حیدر بهاروند به مصاف تیم محبوب بوشهری‌ها می‌رود.
 هواداران فهیم و صبور لرستانی با حضور گسترده و پرشور خود در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به عنوان یار دوازدهم یاری‌گر بازیکنان خواهند بود، تماشاگرانی که به خوبی شرایط نابه‌سامان خیبر را درک کرده و در مسیر پر فراز و نشیب لیگ، مجموعه‌ی خیبر را تنها نخواهند گذاشت.
 مصطفی علیخانی، سجاد درویشی، شهاب دارایی از جمله مهره‌های هجومی خیبر هستند که می‌توانند با سرعت و خلاقیت خود گره بازی را باز کنند، در آن طرف میدان ایرانجوان نیز که از نظر مالی اوضاع بدی دارد تا هفته‌ی هفتم نتایج قابل قبولی به دست آورده است.
 شاگردان محمود خرمزی سرمربی شیرازی ایرانجوان تیمی یکدست و منسجم هستند، این تیم در بازی هفته‌ی گذشته با دو گل بابک لطیفی موفق شد فجر شهید سپاسی را با شکست بدرقه کند، غایب بزرگ این دیدار سعید ابراهیم پور بازیکن تأثیرگذار ایرانجوان است که به دلیل اخراج در مقابل فجر شیراز، بازی با خیبر در خرم‌آباد را از دست داد.
ایرانجوان از 7 بازی گذشته با کسب 9 امتیاز در رده‌ی 13 جدول رده‌بندی قرار دارد، خیبر خرم‌آباد نیز بدون برد و تنها با دو تیم امتیاز در قعر جدول رده‌بندی جا خوش کرده است.
دیدار خیبر خرم‌آباد و ایران جوان بوشهر با قضاوت «سید مهدی سید علی» و کمک محمد راهی و حمید افشون ساعت 15 و 30 دقیقه روز جمعه دوم مهرماه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

خیبر خرم آباد ایران جوان بوشهر
رضا طولابی