استاندار لرستان گفت: 100 میلیون تومان جایزه ورزشکارانی است که مدال طلای مسابقات ریو را کسب کنند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" در ارتباط مستقیم با برنامه ورزشی جام افلاک گفت: 100 میلیون تومان جایزه ورزشکارانی است که مدال طلای مسابقات پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزيل را کسب کنند.
وی با بيان اين كه این پاداش به فراخور مدال‌های کسب‌شده و عملکرد ورزشکاران به آنان پرداخت می‌شود، اظهار داشت: بدرقه ورزشکاران مسافر ریو به صورت ویژه انجام خواهد شد.
استاندار لرستان همچنین از حضور دو بانوی ورزشکار از لرستان برای نخستین بار در مسابقات پارالمپیک ابراز خرسندی کرد و گفت: این دو ورزشکار بانوی لرستان به صورت خاص تشویق می‌شوند.
بازوند در خصوص بدرقه "آروین معظمی‌گودرزی" تنها ورزشکار المپیکی لرستان در رشته دوچرخه‌سواری نیز گفت: بدرقه آروین معظمی در فدراسیون دوچرخه‌سواری با حضور من و نماینده مردم دورود در مجلس شورای اسلامی انجام شد که به ایشان نیز قول 100 میلیون در ازای کسب مدال طلا را دادیم.
7 ورزشکار و یک مربی لرستانی در رقابت‌های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو حضور خواهند داشت.
 مسابقات المپیک  2016 بامداد امروز آغاز و این مسابقات تا 31 مرداد ماه ادامه خواهد داشت؛ پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک نیز 17 شهریورماه با برگزاری مراسم افتتاحیه در ریو آغاز می‌شود و 28 شهریورماه مراسم اختتامیه این دوره بازی‌ها برگزار خواهد شد.

ورزشکاران طلایی لرستان در المپیک 100 میلیون تومان جایزه می‌گیرند