مدیر عامل باشگاه فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: اگر شرایط مالی این تیم مثل فصل پیش باشد حاضر به حضور در لیگ دسته یک ولي خسروي مدير عامل باشگاه خيبر خرم‌آبادنیستیم.
"ولی‌الله خسروی" در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که وضعیت خیبر برای حضور در فصل جاری لیگ دسته اول مشخص نیست، افزود: قرار است در این روزها با مسئولان استانی جلسه داشته باشیم که در آنجا وضعیت تیم مشخص می‌شود.
وی تأکید کرد: فصل گذشته به شدت مشکل مالی داشتیم و خیلی عذاب کشیدیم و اگر شرایط مثل سابق باشد به هیچ‌وجه حاضر به حضور در لیگ نیستیم.
خسروی با اشاره به این که 900 میلیون تومان از فصل پیش بدهی داریم، یادآور شد: 700 میلیون آن بدهی به اعضای تیم است که شش ماه حقوق نگرفته‌اند و ما شرمنده آنان هستیم.
مدیر عامل خیبر خرم‌آباد خاطرنشان کرد: خیبر نماینده لرستان است و اگر این تیم سرپا باشد، بدون شک فوتبال استان پیشرفت خواهد کرد.
وی با تأکید بر این که با چنگ و دندان سهمیه لیگ یک را حفظ کردیم، گفت: خیلی از تیم‌هایی که چند برابر خیبر هزینه کرده بودند و سابقه بیشتری داشتند در جدول پایین‌تر از ما قرار گرفتند و شک ندارم اگر خیبر مشکل مالی نداشت، می‌توانستیم جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.