رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و تشکیلات منابع انسانی شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد اظهار داشت: کمک 350 میلیون تومانی شهرداری با عبدالله عزيزپور عضو شوراي اسلامي شهر خرم‌آبادرأی مثبت اعضای شورا از محل ماده 17 به تیم خیبر  پرداخت شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، "عبدالله عزیزپور" در جلسه رسمي شوراي شهر با شهردار مركز استان خطاب به شهردار خرم‌آباد با بيان اين كه در واقع استخوان‌بندی تیم خيبر خرم‌آباد توسط شورای شهر شکل گرفت، افزود: متأسفانه برخی بر این باورند که این پول توسط استانداری به خیبر پرداخت شده است.
وی با تأكيد بر این که مبالغ کمکی ظلم در حق مردم محروم خرم‌آباد است، گفت: با کمک مالی به تیم‌هاي ورزشی موافقیم و این کمک‌ها بخشی از اقدامات شورا است و بر این باوریم تا حوزه‌ی ورزشی شهر تقویت شود، لذا این مساعدت‌ها باید به نام شهرداری و از طریق شورا صورت پذیرد.
عزیزپور در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که مردم نسبت به برخی از اقدامات شهرداری‌های مناطق خرم‌آباد ناراضی و به اين خاطر مدام با اعضای شورای شهر در تماس هستند گفت: از شهردار می‌خواهیم تا ضمن بازدید از نحوه‌ی فعالیت‌های مناطق شهرداری از نزدیک مشکلات مردم را رصد نموده تا حقی از شهروندی تضییع نشود.