جلسه هماهنگي ستاد استقبال از مهمانان نوروزي خرم‌آباد در دفتر شهردار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري خرم‌آباد، در اين جلسه كه با حضور مديران مناطق سه‌گانه شهرداري، مديران عامل سازمان‌هاي تابعه شهرداري و شهرداري خرم‌آباد امسال پذيرايي بهتري از مهمانان نوروزي به عمل مي‌آوردمعاونين شهردار برگزار گرديد، يحيي عيدي‌بيرانوند بيان داشت: با توجه به تجربه‌ي سال قبل و حضور گسترده و خوب مهمانان نوروزي، انتظار داريم مديران به صورت شبانه‌روز تمامي تمهيدات لازم براي تشكيل ستاد استقبال و اسكان مهمانان نوروزي را در نظر بگيرند.
سرپرست شهرداري خرم‌آباد خطاب به مديران شهرداري اظهار داشت‌: برطرف كردن نواقص سرويس‌هاي بهداشتي، رنگ آميزي، تعمير و به‌سازي آب‌نماهاي سطح شهر، خريد مخازن جديد زباله و ... از جمله موارد مهمي است كه مي‌بايست تا قبل از برپايي چادرهاي اسكان مسافرين نوروزي در نقاط مختلف انجام شود.
همچنين جلسه کارگروه توسعه فضای سبز شهرداری خرم‌آباد نيز روز گذشته در دفتر شهردار با حضور کارشناسان  برگزار شد.
در این جلسه هر کدام از مدعوین به بیان نقطه نظرات خود در خصوص راه‌کارها و موانع توسعه فضای سبز پرداختند.
سرپرست شهرداري خرم‌آباد با بیان این جمله که در برخی مناطق با توجه به ساخت و سازهایی که قبلاً وجود داشته است احساس خطر می‌کنیم و باید هر چه زودتر با ایجاد فضای سبز از تخلفات ساختمانی جلوگیری کنیم تصریح ساخت: اگر در اسرع وقت فکری و یا برنامه‌ای برای کاشت درخت و توسعه فضای سبز نداشته باشیم در آینده با کمبود شدید  فضای سبز مواجه خواهیم شد.
عیدی‌بیرانوند در ادامه اظهار داشت‌: اگر یک درخت کاشته شود به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که به دلایلی چون کم آبی درختان خشک شوند.
قابل ذكر است در این جلسه رستم کوشکی عضو شورای اسلامی شهر، حسین سهرابیان مشاور استاندار در امور شهری، رسول جلال‌وند مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز، علی محمدخانی معاونت خدمات شهری، اسفنديار سام‌نِژاد، حسن ترابی، بهروز بهاروند، انوشیروان سپهوند، هدایت دالوند، محمدی و خانم طالبی و نصیری. حضور داشتند.