شهردارخرم‌آباد مطرح کرد: در عصر جدید با تکیه بر تجربیات گذشتگان ،ایده‌های جوانان و اراده‌ی مدیران به فکر تحول اساسی خواهیم بود.
به گزارش یافته از روابط‌عمومی شهرداری خرم‌آباد برای نخستین بار در سطح کشور و به مناسبت روز شهرداریها و دهیاریها ، شهرداران ادوار گذشته شهر خرم آباد به دعوت شهرداری خرم آباد گرد هم آمدند و از تجربیات خود برای کمک به مدیریت شهری سخن گفتند.
 بارانی بیرانوند  شهردار خرم آباد در این نشست گفت : این نخستین نشست هم‌اندیشی شهرداران ادوار خرم‌آباد است که در یکصدمین سال شروع به کار شهرداری خرم آباد و به مناسبت روز شهرداری و دهیاریها انجام گرفته است تا شهرداران ادوار گذشته به تشریک مساعی در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی شهرداری بپردازند.
 داریوش بارانی با اشاره به اینکه قطعا شهرخرم آباد در طول یکصد سال گذشته  تجربیات بسیاری به دست آورده است افزود: البته در طول یک قرن خدمت شهرداری بسیاری از فرصت‌ها را نیز از دست داده‌ایم که همه شما در مقام شهردار و در مقام مسئول در برهه‌های زمانی مختلف واقف به این مساله بوده‌اید.
وی تصریح کرد: امروزه انتقال تجربیات شهرداران می‌تواند راه گشای برون‌رفت  شهرخرم آباد از بسیاری از مشکلات باشد  و شهرداری خرم آباد در این مسیر آماده استفاده از همین تجربیات ارزشمند در جهت شناسایی فرصت‌های پیش رو می‌باشد.
 شهردار خرم‌آباد بیان کرد: آنچه که مسلم است این است که بخشی از تاریخ شهر خرم آباد مرهون خدمات و اقدامات  خالصانه شما عزیزان در مقام شهردار خرم‌آباد بوده است و در عصر جدید با تکیه بر تجربیات شما گذشتگان ،ایده‌های جوانان امروز و اراده‌ی مدیران شهرداری در اندیشه‌ی تحول اساسی خواهیم بود.
بارانی بیرانوند تصریح کرد: در گذشته نیز تاکید کرده‌ام مدیریت شهری در خرم آباد به دلایل علمی، فنی و تاریخی کاری ویژه است و امروز ماموریت ما علاوه بر شناسایی نقاط ضعف شهری و رفع آن‌ها کشف فرصت‌هایی است که می‌تواند در ایجاد فضای بهتر جهت زیست مناسب شهروندان به ما کمک کند و بی‌شک استفاده از تجربیات گذشتگان در این مسیر کمک فراوانی به مدیریت شهری خواهد بود.
شهردار خرم‌آباد یاداور شد: در عصر جدید تلاش می‌کنیم شاهد برگزاری چنین نشست‌های تخصصی باشیم و علاوه بر همراهی شما قطعاً در اندیشه یاری گرفتن از تجربیات نخبگان شهرستان و استان و نیز سایر همکاران در سطح کشور خواهیم بود.