یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ششمین جشنواره ملی روز جنگلبان و جان‌نثاران منابع طبیعی عصر امروز - سه شنبه- بیست و هفتم دی ماه در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برگزار شد.
به گزارش یافته، ششمین جشنواره ملی روز جنگلبان و جان‌نثاران منابع طبیعی عصر امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس، رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و جمعی از اهالی رسانه و جنگلبانان و علاقه مندان به طبیعت و سرسبزی کشور در سالن اجتماعات سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برگزار شد.
هدف از برگزاری این جشنواره که به صورت آنلاین و همزمان در ادارات کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور برگزار شد، قدردانی از زحمات جنگلبانان و خانواده شهدای منابع طبیعی بود که با از خودگذشتگی و فداکاری از جان و مال خود گذشتند تا این میراث ارزشمند را در اختیار آیندگان قرار دهند.
در این  جشنواره که با مشارکت جمعیت حامیان زمین و سازمان منابع طبیعی برگزار شد از ۱۷ جنگلبان نمونه کشوری، ۳۷ جنگلبان نمونه استانی، ۶۰ جنگلبان افتخاری نمونه و خانواده جان‌نثاران منابع طبیعی کشور که شبانه روز برای حفاظت از جنگل ها و مراتع تلاش می کنند قدردانی به عمل آمد.
جشنواره ملی روز جنگلبان از سال 1396 همه‌ساله به همت سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور و تشکل محیط‌زیستی "جمعیت حامیان زمین" برگزار شده است و امروز ششمین دوره‌ی آن برگزار شد.
 



در بین تقدیرشدگان افراد لرستانی زیر حضور داشتند؛


برای دریافت اسامی تقدیرشدگان این جشنواره، اینجا را کلیک کنید.


سرچشمه خبر: مرکز اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا