محمد مهرابي شهردار خرم‌آباد - يافتهشهردار خرم‌آباد گفت: طرح جامع خرم‌آباد که بازوی محکمی برای توسعه شهر محسوب می‌شود مورد غفلت قرار گرفته و با صدها اشکال مواجه شده است.

به گزارش يافته، "محمد مهرابی" در اولین نشست تخصصی شهرسازان استان لرستان که توسط انجمن علمی شهرسازی دانشگاه لرستان و با حضور اعضای شورای شهر خرم‌آباد، کارشناسان نظام مهندسی لرستان، معاونت شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان و دانشجویان و اساتید رشته شهرسازی دانشگاه لرستان برگزار شد، بیان داشت: طرح جامع خرم‌آباد که بازوی محکمی برای توسعه شهر محسوب می‌شود مورد غفلت قرار گرفته و با صدها اشکال مواجه شده است.

وی با بیان این که از استاندار لرستان و مدیران شهری خواسته‌ایم که توجه بیشتری به طرح جامع شهری خرم‌آباد کنند، افزود: برای توسعه شهر خرم‌آباد به جای توسعه مرکز شهر باید توسعه را از اضلاع اربعه شهر شروع کنیم؛ چرا که الان از هر طرف که وارد شهر می‌شویم جز بدخیمی و درد چیزی نمی‌بینیم.

شهردار خرم‌آباد گفت: تا کنون همه به دنبال توسعه مرکز شهر خرم‌آباد بوده‌اند به همین دلیل از ورودی‌ها و مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد غفلت شده است.

مهرابی از انتخاب مدیر گروه رشته شهرسازی دانشگاه لرستان به عنوان مشاور شهرداری خرم‌آباد خبر داد و گفت: در حوزه مسائل شهری ایرادی به مردم وارد نیست؛ چرا که مشکلات موجود متوجه مسوولان امر است.

شهردار خرم‌آباد تصریح کرد: خواست ما از صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه در حوزه مدیریت شهری این است که کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر به عنوان مشاور نقش‌آفرینی کنند.

 

 

خبر: احمد تلوري