نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام شده اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان برای بازسازی اورژانس بیمارستان شهید چمران بروجرد اختصاص یافت.
به گزارش یافته، فاطمه مقصودی به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: پیگیری‌هایی برای ارتقا دانشکده پرستاری به علوم پزشکی انجام شده است و‌ امیدوارم وزارت بهداشت با این موضوع موافقت کند.
وی افزود: همچنین با تلاش‌هایی که انجام گرفت وزارت بهداشت با آموزشی شدن بیمارستان‌های شهید چمران، امام خمینی (ره) و آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد موافقت کردند که این موضوع باعث می‌شود کمبود پزشک و امکانات این بیمارستان تا حدودی برطرف شود.
نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد کمبود‌ها ملموس هستند و لذا وزارت بهداشت باید نگاه مثبتی به اختصاص امکانات پزشکی برای بیمارستان‌های شهرستان داشته باشد تا مردم از این بابت دچار نگرانی نشوند.
این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: با تلاش‌های انجام اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان از سوی مجمع خیرین و دانشگاه علوم پزشکی اخذ شد که از این مبلغ حدود ۴ میلیاردتومان را برای بازسازی اورژانس بیمارستان چمران اختصاص دادیم و مابقی را نیز بین بیمارستان‌های دیگر توزیع خواهیم کرد.
منبع کمکی: خانه ملت