یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هوشنگ بازوند استاندار لرستان - یافته

استاندار لرستان گفت: استفاده از ظرفیت بانوان لرستانی در مناصب مدیریتی از برنامه‌های در دستور کار است.

به گزارش یافته به نقل از روابط عمومی استانداری،  "هوشنگ بازوند" در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این‎که زنان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: برای توسعه جامعه باید زنان نقش 50 درصدی خود را ایفا کنند.

بازوند با تاکید بر بالا بودن نرخ بیکاری در لرستان ، عنوان کرد: نرخ بیکاری بانوان لرستانی حدود 44 درصد است که این ارقام، اعداد نگران کننده‌ای است.

استاندار لرستان با بیان این‎که همه شاخص‎های اقتصادی لرستان در کنار هم جمع شده و برآیند آن تبدیل به نرخ بالای بیکاری در استان شده است، عنوان کرد: در سال گذشته با رویکرد آسیب‎شناسی در این زمینه وارد شدیم که امیدواریم در سال‎جاری با توجه به آسیب شناسی صورت گرفته بتوانیم لرستان را از جایگاه نخست بیکاری کشور پایین بیاوریم.

وی بیان داشت: من به‎تنهایی نمی‎توانم برای رفع این مشکلات کاری انجام دهیم و مجموعه همکاران ما باید کمک کنند تا بتوان در این مسیر قدم برداشت.

وی همچنین به نقش بانوان در رفع مشکلات مختلف استان اشاره کرد و گفت: برای حرکت به این سمت یکی از برنامه‎های مدیریت اجرایی استان استفاده از ظرفیت‎های بانوان در مناصب مدیریتی و اجرایی استان است.

استاندار لرستان با بیان اینکه اعتقاد داریم در برخی مواقع زنان کارایی و بهره‎وری بیشتری می‎توانند داشته باشند، افزود: باید از ظرفیت بانوان به عنوان نیمی از جمعیت فعال برای حرکت در مسیر توسعه لرستان استفاده کرد.

بنابراین گزارش، در پایان این نشست استاندار لرستان و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با اهدای لوح و هدایایی، از زنان شاغل در مجموعه استانداری تجلیل به عمل آمد.

استانداری لرستان دارای 98 بانوی شاغل در حوزه های مختلف است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا