یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حامد ويسكرمي- مدير كل كار و رفاه اجتماعي لرستان - يافتهمدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 1500 کارآفرین لرستانی در جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر ثبت نام کرده اند.

 به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، "حامد ویس‎کرمی" ظهر دوشنبه با اشاره به روند ثبت نام جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان اظهار داشت: تاکنون هزار و 557 کارآفرین در این جشنواره ثبت نام کرده‎اند.

وی عنوان کرد: این در حالی‎است که سال گذشته هزار و 423 نفر در جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان ثبت نام کرده بودند.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان با اشار به رشد نزدیک به 10 درصدی تعداد شرکت کنندگان در جشنواره یادآور شد: نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان لرستان در نیمه اول سال‎جاری برگزار خواهد شد.

ویس‎کرمی با بیان اینکه تاریخ دقیق برگزاری این جشنواره متعاقبا اعلام می‎شود، افزود: مهلت ثبت نام در جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان تمام شده و از امروز کارگروه علمی جشنواره به منظور بررسی سوابق و امتیاز دهی به کارآفرینان ثبت نامی فعالیت خود را آغاز می‎کند.

وی با بیان اینکه این دوره از جشنواره نیز به مانند دوره‎های قبلی در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‎شود، یادآور شد: نوآوری، سوابق کارآفرینی، صرفه‎جویی ارزی، طرح‎های دانش بنیان، توسعه اشتغال، اختراعات، کاهش واردات و ...از جمله معیارهای در نظر گرفته شده برای ارزیابی کارآفرینان ثبت نام شده می‎باشد.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به حضور کارآفرینان حوزه تعاون در این دوره از جشنواره عنوان کرد: برگزیدگان جشنواره استانی امتنان از کارآفرینان برتر به جشنواره ملی معرفی خواهند شد.

ویس‎کرمی با بیان اینکه لرستان سال گذشته در میان برگزیدگان جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر دارای یک کارآفرین بوده است، عنوان کرد: امیدواریم این موفقیت امسال نیز استمرار داشته باشد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا