یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

گزارش تصويري شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان در بروجرد- يافتهاستاندار لرستان گفت: با پی‌گیری‌های انجام شده اجرای عملیات راه‌آهن دورود به سمت ملایر از سوی قرارگاه خاتم صورت مي‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "هوشنگ بازوند" با اشاره به نحوه ساخت فرودگاه بروجرد نیز گفت: زمین این فرودگاه به وسعت 93 هکتار تا کنون تملک شده و این درحالی است که 300 هکتار زمین برای تملک فرودگاه نیاز است.

وی تاکید کرد: ایجاد فرودگاه بروجرد موجب تحول اقتصادی و نیز سهولت انجام کار حواهد شد و از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون می‌توان اقدامات اولیه فرودگاه را تا تملک نهایی زمین آن آغاز نمود.

استاندار بر تسریع در اجرای عملیات سد آب‌سرده بروجرد تاکید کرد و گفت: این موضوع با پی‌گیری‌های انجام شده عملی حواهد شد.

بازوند به پروژه کارخانه سلیس بروجرد با ظرفیت اشتغال‌زایی 10 هزار نفر اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکل قضایی که این طرح پیدا کرده با دادستان کل کشور در این زمینه صحبت شده و پی‌گیری‌هایی انجام شده که قول مساعد داده شده است.

وی وضعیت منطقه ویژه اقتصادی بروجرد را نیز یکی از مباحث مهم و قابل پی‌گیری عنوان کرد و گفت: منطقه ویژه اقتصادی در دولت قبل از سوی نمایندگان بروجرد پی‌گیری شده و مجدد در دستور کار و پی‌گیری است.

در این نشست مسوولان بروجرد بر رفع موانع و مشکلات موجود در سطح شهر بروجرد در زمینه‌های بهداشت و درمان و آب شرب، طرح‌های زیربنایی نیمه تمام و رها شده، تاکید کردند و از استاندار لرستان خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر شدند.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا