یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حامد ويسكرمي- مدير كل كار و رفاه اجتماعي لرستان - يافتهمدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از آغاز ثبت نام متقاضیان در نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، "‌حامد ویس‌کرمی" در جلسه کمیته راهبردی این اداره کل با اشاره به  آغاز ثبت نام در این جشنواره گفت‌: کارآفرینان استان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان lorestan.mcls.gov.ir  و یا آدرس اینترنتی karafarinanebartar.ir نسبت به  ثبت نام و ارسال مستندات کارآفرینی خود اقدام نمایند.

وی با اشاره به این که ثبت نام کارآفرینان از طریق سامانه اینترنتی انجام می‌شود، اظهار داشت: فعالان اقتصادی در 3 بخش صنعت، کشاورزی و خدمات که دارای سابقه کارآفرینی هستند می‌توانند تا 27 فروردين 93 از طریق سامانه اینترنتی فوق ثبت‌نام کنند.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان ، با بیان این که نهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان نیمه اول سال 93 برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.

ویس‌کرمی در ادامه بیان داشت: این جشنواره در راستای تکریم و تقدیر از کارآفرینان، ترویج خلاقیت و نوآوری و توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی، فراهم‌سازی مقدمات توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی و استمرار بخشیدن به مشارکت بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی در توسعه کارآفرینی و تقدیر از منتخبان برتر برگزار می‌شود.

وی با بیان این که کارآفرینان با نوآوری‌ها و دستاوردهای عظیم خود همچون گذشته گام‌های مؤثرتری را در راستای حمایت از کار و کارآفرینی خواهند برداشت، گفت: این جشنواره در نظر دارد تا از زحمات کارآفرینان استان که در چرخه توسعه  اقتصادی تلاش کردند، قدردانی نماید.

بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوآوری، آینده‌نگری، اقدام به منظور کاهش نیاز به واردات، اقدام برای صرفه‌جویی ارزی و ریالی، کاهش وابستگی به کشورهای دیگر، دریافت نشان در خصوص برند، اشتغال‌زایی، مجموع استانداردهای کیفیت و... ملاک انتخاب کارآفرینان برتر می‌باشد.

ویس‌کرمی یادآور شد: کارآفرینان استان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر با واحد کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان به شماره تلفن‌های  3238227 و 3229824 تماس حاصل نمایند.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا