یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ديدار امام جمعه خرم‌آباد و فرماندار - يافته"حبيب‌الله خجسته‌پور" سرپرست تازه منصوب شده فرمانداري شهرستان خرم‌آباد امروز به اتفاق جمعي از معاونان و كاركنان فرمانداري اين شهرستان، در بيت نماينده ولي فقيه در استان حضور يافتند و با وي ديدار كردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، در اين ديدار حجت‌الاسلام والمسلمين "سيد احمد ميرعمادي" نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد با تبريك انتصاب خجسته‌پور به عنوان فرماندار خرم‌آباد، به تبيين جايگاه فرماندار به عنوان نماينده عالي دولت در شهرستان پرداخت و در همين راستا خواستار ارتقاي بيش از پيش جايگاه و نقش فرمانداري شهرستان خرم‌آباد به عنوان مركز استان گرديد.

وي از فرماندار خرم‌آباد خواست تا در اجراي سياست‌هاي دولت اعتدال و پيشبرد برنامه‌هاي آن در سطح شهرستان اهتمام نمايد.

امام جمعه خرم‌آباد در بخش ديگر از سخنان خود خواستار رسيدگي بيش‌تر به وضعيت ادارات شهرستان خرم‌آباد گرديد و اذعان نمود: فرماندار شهرستان بايد با كار و تلاش ضمن خارج نمودن ادارات شهرستان از سايه ادارات كل و استاني با رونق بخشيدن و سامان‌دهي آنان، زمينه اجراي سياست‌هاي دولت تدبير و اميد را در خرم‌آباد فراهم نموده و منافع شهرستان را تا حصول نتيجه پي‌گيري نمايد.

در ادامه‌ي اين مراسم، فرماندار شهرستان خرم‌آباد نيز از آمادگي كامل مجموعه فرمانداري اين شهرستان در راستاي اجراي سياست‌هاي دولت تدبير و اميد در سايه راهنمايي‌هاي نماينده ولي فقيه خبر داد.

"حبيب‌الله خجسته‌پور" اظهار داشت:با بهره‌گيري از فرامين نماينده ولي فقيه در استان و حمايت‌هاي استاندار، به دنبال ارتقاي اوضاع اجتماعي و اقتصادي وضعيت شهرستان هستيم و در اين راه از حضور برنامه‌ريزان مجرب، كارشناسان متعهد و همه توانمندان استفاده خواهيم نمود.

ديدار امام جمعه خرم‌آباد و فرماندار - يافته

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا