یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

علي امرايي تهيه كننده صدا و سيماي مركز لرستان - يافتهتهیه کننده برنامه تلويزيوني "بازتاب" عدم توزیع ناعادلانه نیروهای مدیریتی را یکی از موانع توسعه در لرستان دانست و گفت: مدیران لرستان اجراکننده وظائف محوله نیستند زیرا زمانی‌که انتخاب مدیران از روی شایستگی نبوده و از گزندِ کلام مطبوعات نیز دور باشند اتفاق مثبتی نمی‌افتد.

به گزارش پایگاه خبری سفير افلاك، "علي امرايي" در نشست مسوولان رسانه‌هاي خرم‌آباد با بیان این که باید بر روی موانع توسعه لرستان کار کرد، افزود: عقب‌ماندگی لرستان حاصل خروجی ضعیف 3 دستگاه آموزش عالی، آموزش و پرورش و رسانه‌ها و مطبوعات است.

وی ادامه می‌دهد: در برنامه بازتاب به سراغ واحدهای شهرک صنعتی لرستان رفتیم و نکته قابل توجه این ‌است که از 100 واحد صنعتی در این شهرک، تنها 10 واحد فعال هستند که خوشبختانه بعد از پخش این برنامه، نمایندگان شهر به شهر در حال پی‌‌گیری هستند.

امرایی معضل اصلی لرستان را در نداشتن مطالبه از طرف مردم می‌داند، زیرا بر این باور است که مردم باید بدانند که خواستن، مکمل شناخت آن‌هاست.

وی همگام بودن رسانه‌های بومی را شرط نتیجه‌بخش بودن جریان‌سازی‌ها می‌داند و می‌گوید: رسانه‌ها ابتدا باید شناخت و آگاهی خود را بالا ببرند تا بتوانند آگاهی مردم را افزایش دهند و تا اندازه‌ای باید آگاهی مردم بالا برود که هیچ مدیری از مطالبه‌گری آنها در امان نباشد.

امرایی در ادامه صحبت‌های خود با ابراز تاسف می‌گوید: لرستان خوابگاه مدیران شده است و مدیران در سال‌های پایان خدمت خود به لرستان فرستاده می‌شوند.

وی در پایان می‌گوید: شناخت، آموزش و مطالبات باید از پایه شروع شود و باید مردم را با استانداردها آشنا کرد.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا