یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان: پروژه‌های عمرانی خوابیده لرستان باید بیدار شوند- یافته

استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت بیدار کردن سرمایه‎گذاری صورت گرفته در زمینه پروژه‎های عمرانی نیمه کاره در استان، گفت: به دنبال ثبت پروژه‎ای به نام خودم نیستم.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، " هوشنگ بازوند" در حاشیه‎ی مراسم تجلیل از دست‎ اندرکاران کاروان فجر امید اظهار داشت: در زمینه‎ی اقتصادی در لرستان نگرانی‎هایی وجود دارد که باید با کمک و مشارکت همه این نگرانی‎ها رفع شود.

 وی با بیان اینکه به دنبال این نیستیم که پروژه‎ای را به نام خودم ثبت کنم، ادامه داد: مهم‎ترین اولویت من پویا کردن پروژه‎های نیمه کاره‎ای است که روند عملیات اجرایی آن‌ها متوقف شده است.
 
استاندار لرستان با بیان اینکه اگر نتوانیم این ظرفیت‎های خفته را بیدار کنیم، این پروژه‎ها تبدیل به تورم و فرصت سوزی می‎شود، عنوان کرد: در راستای رفع این مشکلات و جذب سرمایه‎گذاری رسانه‎ها و به ویژه صدا و سیما می‎تواند موثر باشند.
 
باز‎وند با بیان اینکه لرستان و لرستانی‎ها با توجه به ظرفیت‎های موجود در استان حق دارند که شاهد توسعه باشند، عنوان کرد: در بحث گردشگری قابلیت‎های منحصر به فردی در لرستان وجود دارد که می‎تواند اشتغال قابل توجهی را ایجاد کند.
 
وی با بیان اینکه از ابتدای حضورم در لرستان اعتبارات دولتی چندانی نداشتیم که توزیع کنیم، عنوان کرد: در حال حاضر متوسط تخصیص اعتبارات استان 18 درصد بوده که در برخی پروژه‎ها این میزان بیشتر و برخی کمتر است.

 استاندار لرستان خواستار فضاسازی مناسب رسانه‎ها و به ویژه صدا و سیما برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شد و گفت: نگرانی‎هایی در بحث اشتغال و سرمایه‎گذاری داریم که تا فضای استان تغییر پیدا نکند این نگرانی‎ها رفع نمی‎شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا